Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tent 150 150 200 met 10 wietplantjes elk in 15l potten dus 10 potten van 15l

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: tent 150 150 200 met 10 wietplantjes elk in 15l potten dus 10 potten van 15l

mischien toch een rare vraag maar als julie zo de foto,s zien hoe lang denken julie dan dat de bloei periode nog gaat duren dat zeg ik omdat de buurman beetje vaak voor men raam staat omdat de rolgordijn nu ineens elke dag dicht is ??

Comment

Re: tent 150 150 200 met 10 wietplantjes elk in 15l potten dus 10 potten van 15l

Helemaal geen rare vraag maar misschien wel raar antwoord

Hoe lang denk jij der nog vanaf te kunnen blijven ?
      Denk eerlijk gezegd dat je nog wel paar weekjes te gaan hebt, en vrees dat het dan alleen maar moeilijker en moeilijker zal worden om er vanaf te blijven
      Maar geduld wordt beloond ... hebt dat waarschijnlijk al veel moeten horen ... ik ook

Hopelijk kunnen we dat opbrengen ... beloning zal 'navenant' (evenredig) zijn

Zou niet teveel panikeren over die buurman ... paranoia en kweken blijken me niet goed samen te gaan
      't Begint kouder te worden ... dichte rolluik is minder stookkosten !!!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door stoned30 View Post
        ahh oke man bedankt dus ze groeien eerst in lengte en later gaan ze naar elkaar toe en woorden zo een hele top weer wat geleerd dacht eert licht tekort

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

heb die gele blaadjes weggehaald ??
        Het ligt een beetje aan de soort of je hoge toppen krijgt of juist golfballetjes. Als je al vanaf het begin veel strek hebt kan het zijn dat de lamp te hoog hangt?

600w = 60cm
        Correct me if i'm wrong.

Meet maar eens de afstand tussen de lamp en de toppen.

Ikzelf denk dat het wel normaal is bij dit soortje.

Die gele blaadjes vallen af of gaan schimmelen waardoor je hele kweek kan worden verpest.

Goed dat je ze ertussenuit hebt gehaalt.
        Wel wil ik er nog ff bijzeggen dat als het blaadje nog niet helemaal loszit en jij dus wat harder moet trekken om het eraf te krijgen dat de plant nog voeding uit dat blad haalde en de aders nog intact waren.
        Als het blad al afvalt als je het aanraakt is de het desbetreffende blad overbodig geworden voor je plant en waren er niet eens meer aderen aanwezig dus kan deze net zo goed weg gehaalt worden voordat het gaat rotten of dergelijke.
        Last edited by Sudoma; 11 January 2014, 23:22.

Comment

hallo mensen ik merk aan sommige planten dat ze opboveste toppen lichte bruine haartjes krijgen dat kan toch niet na 3 weken bloei hoop toch niet dat ik toprot krijg of zo wie kan me helpen ???

de lv is niet hoger gekomen dan 60 wil ik even bij zeggen

Comment

worden je toppen besproeid met iets? want vocht aan toppen zorgt ook voor rappere verbuining van pistels
            Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
            Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

nee ik besproei ze niet dat deed ik alleen in de groei fase af en toe voeding op de groeischeuten spuiten sinds bloei doe ik dat niet meer. en dat hebben ze alleen boven aan beneden is nog gewoon wit groetjes ???

maar hoe erg is dit die kleien bruine haartjes kan dat kwaad kan dat toprot veroorzaken of zo.

Comment

voor zover ik weet niet. bij mijn ww die hadden ook na 4 a 5w bloei bruine haartjes en nu mooi geoogst dus zie er geen probleem in
                Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
                Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Oke man gelukkig je hebt me echt veel last van men schouder gehaald. Zat er echt mee maar bedankt voor je informatie. Groetjes

Comment

mouras foto,s 363.jpgheb even foto,s gemaakt kunnen juliue mischien even kijken of ik niet beginnende toprot heb zie enke bruine haren mouras foto,s 366.jpgmouras foto,s 368.jpgmouras foto,s 367.jpg
                    Last edited by stoned30; 13 January 2014, 02:48.

Comment

Toprot niet nee, wees gerust goed bezig nu toch nog ^^
                      ziet er gezond uit
                      grtz
                      sigpic

Comment

Moeten nog wel een weekje of 5-6 hoor.
                        Hoe hoog is de LV bij je (licht aan/uit?)
                        Die moet wel naar de 60% of lager in de bloei.

Vraag je buurman of hij een emmer en zeem nodig heeft kan hij meteen de ramen ff doen als-ie daar toch staat.
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

met licht aan is het rond de 55 met licht uit gaat het wel naar de 60 denk ik groetjes is dat goed

en het klote is als ik water geef dan stijd de lv naar 65 maar na dag zakt het naar 50 53

dus door dat de aarde nat wordt stijgt tijdelijk de lv naar rond de 60 ???

en snap ook niet waarom het niet naar wietlucht ruikt in men hok je ruikt het echt heel weinig hoe komt dat dan terwijl ik al toppen heb ??

gelukkig dacht dat die bruine haartje boven aan beginende toprot was dus op foto te zien zeg je van zeker niet dan moet ook die blad licht kleuren hoorde ik of zo

Comment

Mm weinig geur kan zijn. Je moet nog wel even.

Om de lv in de potten te houden zou je eventueel wat op de aarde kunnen leggen. Sommige pakken zilverfolie.

Bij mij stijgt het ook meestal naar de 60/70 als ik pas water heb gegeven en de dag erna zakt deze weer.

De lv mag nog wat lager. Je zit tegen het limiet maar moet kunnen.

Je kunt ook proberen 2x een beetje water te geven ipv in een keer veel.

Heb je strooizout? Vul een sok of panty met zout en leg of hang deze in je hok erbij ergens waar je lucht wordt afgezogen. Dit scheelt vaak 5/10% lv neerslag op je filter omdat zout werkt als een vochtvreter.

Je kunt ook gewoon geen water meer geven tot je planten de bladeren laten zakken maar dan ben je dus eigenlijk weer net te laat met water geven.

Ik wacht trouwens altijd tot ze echt dorst hebben ze laten wel merken wanneer ze dorst hebben. Een spons onder in je pot kan veel effect hebben... 3dagen geen water geven met lv van 50%

Komt wel goed. Op het einde gaan ze weiniger drinken en zal je dus weiniger water gaan geven wat resulteerd in een lagere lv.

Comment

wie weet wat er met deze blad aan de hand is lichte roestplekjes op blad IMG-20140124-00566.jpg

wie weet hier raad mee is toch geen spint of zo hoop ik ????

Comment

Roestvlekjes komen normaal gesproken door calcium tekort dacht ik.

Geef je regenwater oid?

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Bezig...
                                X