Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

tent 150 150 200 met 10 wietplantjes elk in 15l potten dus 10 potten van 15l

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

tent 150 150 200 met 10 wietplantjes elk in 15l potten dus 10 potten van 15l

Korting op 420shop
    24 november ben ik begonnen met het kweken uit zaad de plantjes zijn nu ongeveer 17cm lang mijn vraag is waneer is het beste ze in de bloei te zetten . ik weet niet presies waneer ik het moet doen aangezien mijn tent 150 150 200 is en ik hem er 10 potten in zitten van 15l

Re: tent 150 150 200 met 10 wietplantjes elk in 15l potten dus 10 potten van 15l

K weet niet of je pure sativa's hebt maar ze kunnen anders nog wel ff doorgroeien.

Comment

Re: tent 150 150 200 met 10 wietplantjes elk in 15l potten dus 10 potten van 15l

Met 10 op dat oppervlak zou ik ze in ieder geval toppen. Heb je dat al gedaan?

Comment

De lengte zegt me niks en is ook niet belangrijk.
        En wat voor lamp hangt er in ?
        Die bepaalt het kweek-oppervlak, niet de grootte van de ruimte.

spaghetti.jpg

Deze is net zo lang.
        Foto's aub.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

kan iemand mij vertellen waneer ik nou alles in de bloei kan zetten ????

Comment

ik zou nog even wachten anders hou je mini's
            Welk soortje het is dat kan niemand je vertellen alleen degene van wie je ze hebt.
            Ze zijn in ieder geval ver genoeg om te toppen dus ik zeg doen en dan nog 1 a 2 weken groeien dan de klok op 12 uurtjes.

greets

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door psychedelic1988 View Post
              ik zou nog even wachten anders hou je mini's
              Welk soortje het is dat kan niemand je vertellen alleen degene van wie je ze hebt.
              Ze zijn in ieder geval ver genoeg om te toppen dus ik zeg doen en dan nog 1 a 2 weken groeien dan de klok op 12 uurtjes.

greets
              alleen ze zijn niet allemaal even hoog dan ene is verder gegroeid dan de ander maakt het niet uit als ik ze over 2 weken in de groei zet

Comment

Yep, zeker nog een dag of tien op 18/6 door blijven gaan.
                Aan een blad kun je bijna niet zien welk soortje het is, er zijn wel 10.000 soortjes, maar als ik mag gokken denk ik dat er een aanzienlijk deel Skunk in zit.
                Je hebt breedte genoeg, hoogte zat en de lamp die erbij past.
                Nu nog een maandje of drie geduld.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

alleen is dat geduld wat lastig geloof ik
                  De hoogteverschillen per plant houd je toch wel aangezien iedere plant een andere behoefte heeft. Hier zijn ook weer wat trucjes voor gewoon rustig verder lezen.

Comment

Begin een kweekverslag en je krijgt automatisch hulp bij je problemen , advies wat je wel en niet mag doen

Ajo
                    Ventje
                    Living in Second live for real

Ticket is geboekt maar ik mag niet meer vliegen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                      Yep, zeker nog een dag of tien op 18/6 door blijven gaan.
                      Aan een blad kun je bijna niet zien welk soortje het is, er zijn wel 10.000 soortjes, maar als ik mag gokken denk ik dat er een aanzienlijk deel Skunk in zit.
                      Je hebt breedte genoeg, hoogte zat en de lamp die erbij past.
                      Nu nog een maandje of drie geduld.
                      volgens mij ook wel ja dat er aanzielijk wat skunk aan gaat zitten want sinds ik ze heb getopt merk ik dat ik bij elke plantje wel 4 nieuwe scheuten uitkomen en die razend snel groeien nu

Comment

hallo mensen kan iemand mij vertellen of deze plantjes op foto mannetjes of vrouwtjes woorden ???

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

kan iemand mij een antwoord geven ????

???????????

Comment

Je zou je beter een beetje meer inlezen en een paar kweekverslagen lezen.
                          Als het regulier zaad is dan zie je na omschakeling naar 12/12 na een paar weken
                          vanzelf balletjes of witte haartjes verschijnen.
                          Als je vrouwelijk zaad hebt, kun je er van uitgaan dat na omschakelingm op 12/12 er witte haartjes komen

Comment

oke dankje wel man tof dat je reageerd dan weet ik dat ook,ik ga inderdaad even google lijkt me goed idee

ik heb ze gekregen van iemand en die zij dat het zaad 7 euro per stuk was maar ja je kan er niet van uit gaan want als het echt 7 euro zaadje is dan heb je meer kans dat er alleen vrouwtjes uit komen ??

Comment

yupz maar geloof niemand wat handel/zwendel betreft 7 euro is ookal een hoop voor een zaadje.
                              Gewoon lekker afwachten tot de klok straks omgaat dan komen de eventuele mannen vanzelf tevoorschijn
                              Hier op JD staan genoeg verslagen waar mensen omschakelen naar 12 uur dan kan je her en der is kijken hoe ze op die omschakeling reageren.

Good luck

Comment

Bezig...
                              X