Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Brandgevaar kweektenten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Brandgevaar kweektenten

Korting op 420shop
    Hallo,

Ik ben een beginnende kweker. Heb dit jaar voor het eerst wat mooie dames buiten gezet. Ik heb hier veel van genoten.

Re: Brandgevaar kweektenten

Indien je alles correct en zorgvuldig aansluit, is die kans even klein als pakweg kortsluiting in je koelkast.
    Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Al is het niet brandgevaarlijk, je laat je opa toch niet op je kweek passen?

Bij binnen kweek moet je namelijk wel elke dag kijken of er wat aan de hand is.

Comment

@Cookaap ik woon 50 meter van mijn opa vandaan. Hij vindt het wel fijn als ik vaak langskom dus dat is geen probleem hoor.
        Verder weet ik hoeveel werk het is om een kweektentje bij te houden. Ik zit nu al een half jaar bijna elke dag op het forum topics te lezen
        Last edited by Kill3r008; 9 December 2013, 21:40.

Comment

Haha mooizo, dan vind je opa het alleenmaar leuk!

Comment

Ze branden prima, inderdaad, dus zaak dat je genoeg kennis bezit om zoiets goed op te bouwen en geen cheapo oplossingen, maar degelijk materiaal.
            EVSA in plaats van VSA, een MABO in plaats van een kiloblussertje, een stevige tent ipv een goedkope, een schakelkast met relais en een betrouwbare afzuiger bijvoorbeeld.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bezig...
            X