Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Gratis brandblusser en relais info!

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Gratis brandblusser en relais info!

yeah

Mabo.....please......

En een LeGrand Rail Din 3600, Groepenkast schakelrelais aub.
    Heeft u ook rail Din Timers, liefst digitaal...of is dit te veel gevraagd....

Worden deze aan huis geleverd en geinstalleerd?
    Wat je leert moet je ook weer doorgeven...
    Dan is het zaad, pas echt in goede aarde gevallen!

Comment

wanneer krijg ik nu eens bericht van die gratis brandblusser?????????

beetje de zaak liggen oplichten hier ben ik niet van gediend
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

@ iedereen

Tip om een brandblusser te gebruiken ben ik het helemaal mee eens..

Die paar 10tjes wegen niet op tegen het risico. (Jezelf en je buren in gevaar brengen)

Ik heb hem zelf gelukkig nog nooit nodig gehad.. Maar hang hem wel altijd op..

Barnn,

Comment

Tis info die de beginners vaak over het hoofd zien. maar om deze verkeerd neergezette zin. De essentie is weg... '(gratis) brandblusser- en relais info' was om verwarring te voorkomen ..beter nederlands geweest ..

Maar verder goed om aan te denken

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

Comment

@DenSchimmige: Een mabo is ook mooi, maar wat is het probleem van een automatische poederblusser en beter iets dan niets hebben hangen.
            @Barnn: Goed geregeld daar!
            @Pikkebaas: Omdat de titel niet helemaal correct neergezet is verliest het topic zijn essentie? In de 2e zin staat al uitgelegd dat het om informatie gaat en niet om de brandblusser.
            Ik had er helaas geen rekening mee gehouden dat een aantal mensen blijkbaar niet verder komt dan de topic titel en daar hun reactie op geven.

Comment

Dat bedoel ik dus ook..:thumbup:

Verstuurd van mijn GT-S5360 met Tapatalk

Comment

ik heb nog steeds geen brandblusser gekregen!!!
                HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

en dat je geen vermogen kan schakelen op een simpele timer is ook kletskoek
                  ik heb hier een 400W hps welke gewoon door een simpel timertje geschakelt word enkel moet je goed opletten welke je koopt
                  een 400W hps set heeft een opstart stroom van 2,45 Ampere de meeste schakelklokken kunnen enkel 2 Ampere schakelen en hier gaat het dus fout
                  je hebt ook schakelklokken welke 4 Ampere kunnen schakelen en dan heb je dus geen probleem meestal staat het maximaal te schakelen stroom tussen haakjes achter het schakelbaar vermogen bv 3500W(2A)
                  in deze schakelklokken is de bedrading meestal dan ook dusdanig dun dat hier met 2,5 A best brand kan ontstaan
                  in de klokken met 3500W(4A) is de bedrading meestal van correcte diameter om onze 400W lamp te kunnen schakelen met een 600 W is dit niet mogelijk deze aanloopstroom is hoger dan de aangegeven 4 Ampere
                  Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Comment

Last edited by QnQ; 14 March 2014, 06:26.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ach mensen lezen toch wat ze willen lezen, en dat is vaak wat hun het beste uit komt en niet wat het veiligst is.
                        Er kunnen 20 mensen zeggen dat er een relais tussen moet, maar als de 21ste zegt dat het niet nodig is, dan nemen ze alsnog aan dat het goed en veilig is zonder relais, want dat is namelijk het gene dat ze al in hun hoofd hadden om te doen, ze moesten alleen iemand vinden die hun gedachten kon bevestigen.
                        En voor dat (sommige) mensen geloven dat een tijdschakelaar niet een goed iets is om een kweeklamp mee te schakelen zonder relais erbij, moet het eerst een keer fout gaan, of 2 keer...
                        Een mens is nou eenmaal een eigenwijs ding!

Comment

ik draai al 25 jaar zonder relais dus wat MOET er fout gaan met 'n tijdschakelaar alleen!!!
                          als je maar 1 lampje hebt en je doet alles netjes en veilig loop je geen risico's.
                          ook relais kunnen kapot gaan.
                          ga je meer als 1 HPS gebruiken is het eventueel WEL veiliger 'n schakelkast aan te schaffen.

en waar blijft die gratis brandblusser nu praatjesmaker!!!
                          HOE MOET IK ONTKIEMEN

Comment

In een tijdschakelaar zit ook al een relais. Als dat relais nou gewoon zwaar genoeg is om die lampen te schakelen dan hoeft er toch niet nog een keer een extra relais tussen?

Zo'n Davin DV12 is uiteindelijk ook gewoon een tijdschakelaar met een 6A relais.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Waarom TL schakelen met een relais? Zouden er op ieder kantoor relais tussen de tl verlichting zitten? nooit van gehoord.

Comment

@Angel, lees het eerste bericht van dit topic ook even in plaats van alleen de titel.

Voor de rest hebben jullie helemaal gelijk!

Op welk kantoor gebruiken ze eigenlijk tijdschakelaars?

Comment

Bezig...
                                X