Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Vraagje thermostaat

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Vraagje thermostaat

    Korting op 420shop
    Goedendag een ieder,

    Ik heb even een vraagje over mijn thermostaat.
    Ik heb net geprobeerd om een foto te uploaden, maar op een of andere manier ging dit niet, hier ff een link



    Ik heb hier 2 van, en nu is mijn vraag: (eigenlijks 2 vragen)

    1) Op welke hoogtes hang ik mijn thermostaat op??
    2) En doormiddel van het regelen van de lucht inlaat, bepaal ik hiermee mijn temperatuur?

    Ik weet niet of het relevant is maar dit is mijn opstelling
    -90x90 tent
    -250k in
    -500k uit
    -350k koolstoffilter
    -400w hps

    Bedankt voor de hulp

    Ciao JanDan

    #2
    Re: Vraagje thermostaat

    1) Op een hoogte die relevant is. Wil je de temperatuur bij je plafond weten, of bij de plantjes ? Niet in direct licht hangen, dan warmt de thermostaat zelf op en zal die te een hoge temperatuur meten.
    2) Als je je inlaat er op aansluit regel je de luchttoevoer dus.

    Je zult met een 250K inlaat ook maximaal 250K kunnen uitblazen als je er ook niet een kleine passieve inlaat bij hebt
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Vraagje thermostaat

      Oke thx Q

      Dus in principe hoef ik maar 1 thermostaat te gebruiken en die op te hangen uit het licht dus boven de lamp, en deze thermo aan sluiten op de uitvoer...
      Ik wil dus idd de temperatuur weten op planthoogte

      Btw nog een vraagje:

      Ik heb voor de inlaat een buis gemaakt met gaten (om overal verse lucht te krijgen), de pest is nu als ik deze even aan zet is het net een grote blokfluit .....

      Heb je nog tips??

      Bedankt

      Ciao

      Comment


        #4
        Eerste binnenkweekje Extreme indica sigpic

        Comment


          #5
          Re: Vraagje thermostaat

          Hi reiko....

          Sry... voor de inlaat bedoelde ik verse lucht in de tent (die buis ligt in de tent)... sry mijn fout (en daar komt dus dat irritante gefuit vandaan)

          Comment


            #6
            Re: Vraagje thermostaat

            Hey Jandan, je zegt daar dat je een 500k uit hebt en 350k filter, je zou toch best een grotere filtercapaciteit nemen dan je uitlaat (zo'n 20% extra +-)
            zou het gefluit niet kunnen opgelost worden door grotere gaten te maken?

            Grtz,

            StirItUp.

            Comment


              #7
              Re: Vraagje thermostaat

              Hi StirItUp..

              Ik heb die ventilatie boxen overgenomen (eigenlijks de hele tent), dus ik heb niet zo veel om mee te schuiven...
              Maar trouwens dat fluitconcert is opgelost,,,,, idd grotere gaten

              Ik had ook al een kleine vacuum in de tent, maar ja nog steeds niet met de lichten aan

              Moet ik voor 2 fancontrollers, ook beide thermostaten gebruiken???, en zo ja waar te plaatsen??, en hoe de temp in te stellen?? (zo weer 3 vragen sry)
              Alvast bedankt.

              Ciao JanDan

              Comment

              Bezig...
              X