Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Veilige kweektent of veilige kweekkast en nog meer Noob vragen .....

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Veilige kweektent of veilige kweekkast en nog meer Noob vragen .....

Korting op 420shop
    Hoi, ik ben me aan het orienteren op aanschaf van een kleine kweektent of kweekkast( kleiner dan 1 m2)om biologisch te kweken. Ik geloof dat alle planten overal wel in kunnen groeien maar ik zoek naar de veiligste combinatie waarbij zo min mogelijk brandgevaar optreedt en ook nog eens door een Noob is te installeren. De meeste shops roepen natuurlijk dat alles veilig is maar ik heb nog geen ervaring opgedaan met growshops dus weet niet of iedereen net zo eerlijk is tegen zijn klanten. Is er eigenlijk een soort keurmerk of kwaliteitsnorm waar growshops aan kunnen voldoen ? Of is daar al een topic over ?
    Qua lamp twijfelde ik erg over LED omdat dit minder heet wordt, maar is daar wel genoeg warmte voor de planten bij?
    Is g-tools de enige aanbieder van kweekkasten ? Is een kweektent net zo veilig of misschien nog veiliger te maken dan een kant en klaar kweekkast?
    Ik had al gelezen dat ik voor een Davin schakelkast moet kiezen en kiezen voor een BAL evsa lamp of Lumatek 250 W Superlumen.
    Zijn er nog meer veiligeheidsaspecten waarop ik moet letten ? Juist aansluiten van electra kan deze Noob zelf nog bedenken .

Ik had ook al gelezen dat Green room tenten het stevigst zijn, maar die vind ik niet in kleine formaten, maar misschien heb ik niet goed gekeken. is de Secret Jardin darkroom II ook stevig ?

Alvast bedankt voor het lezen van mijn vragen, groetjes Steffa
    Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
    Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Re: Veilige kweektent of veilige kweekkast en nog meer Noob vragen .....