Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kweektent(je)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

kweektent(je)

Korting op 420shop
    hallo allen,

Daan is de naam, en ik wil graag wat plantjes gaan kweken. 2 a 3, binnen, in een tentje.
    gezien het feit dat ik dit nog nooit gedaan heb, of weet hoe dit in elkaar steekt dit topic.
    k ben zo een beetje aan het rondkijken en forums door spitten, en ben er inmiddels uit wat k moet hebben. maar weet niet wat hier goed van is..
    -lampen (soort en kleur)
    -ventilator (deze heb ik 3, 2 torenventilatoren en 1 waaier)
    -afzuiging! (Dit is voor mij heel belangrijk. ik wil geen overlast veroorzaken, afzuiging heb ik een mooie gezien die 190m3/pu filtert) + filter, een koolstof filter, past deze in elke tent en moet ik hierbij een slang aanschaffen?)
    -timer/tijdschakelaar
    -vochtigheids/ ph/ temperatuur meter
    -tent 0,9x0,6x0,6m
    -luchtbevochtiger (gewoon bij de BCC aanschaffen of een speciale?)
    -grond (ik denk dat batmix een goede start is van wat k hier zoal tegen ben gekomen)
    -zaadjes
    -3 potjes
    -voeding (i.c.m. bat mix de Alga Bloom las ik ergens?)
    - een relais

alvast bedankt, ik kijk uit naar de tips en antwoorden

Re: kweektent(je)

Zeker voor later de voedingsstoffen niet vergeten, wortel complex vind ik zelf heel fijn om te geven als ze nog klein zijn, heb je der meer rendement van
    Een tl lamp is ook geen overbodige luxe maar dat hangt ervanaf als je het jaar rond wilt kweken of 2-3x op een jaar voldoende is voor jou.

Hope it helped

Comment

@weedmakeslaugh: oke, wortel complex ga k bekijken Thnx! en k ben van plan als t goed gaat wel wat vaker een plantje te maken dan 2-3x per jaar
      en voor tl-lampen moet je ook rekening houden met kleuren toch? gebruiken die veel W(att)?

Comment

ondertussen ben ik meer gaan bladeren door de website, en mn eigen foutje ontdekt. er is een prachtig topic met wat er allemaal nodig is.
        excuus.
        door naar de volgende vraag:p
        hoe staan jullie tegenover de

Budget Kweekset 90x90x160cm Compleet

Comment

Bezig...
        X