Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Maakt een luchtbevochtiger de kweek strafbaar ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Maakt een luchtbevochtiger de kweek strafbaar ?

Korting op 420shop
    Beste mensen,

Zojuist ben ik begonnen met het planten van Royal Ak auto.
    Dit is mijn eerste keer dat ik de gelegenheid heb om meer aandacht en geld te kunnen investeren.

Ik ben dus ook 100% nieuw in alles, daarom probeer ik nu alles volgens de regeltjes te doen voor de basis.
    Nu wil ik een kas gaan bouwen op mijn balkon, deze is best groot 1 bij 5.

In deze kast wil ik een luchtbevochtiger gaan plaatsen en hoop dat dit ook een effect heeft voor de temperatuurverhoging
    maar als deze hier in staat en er mocht iemand binnen komen ben ik dan strafbaar ? Aangezien het geen lamp of ventilator is.

Alvast bedankt !!!

Groeten DeChef

Re: Maakt een luchtbevochtiger de kweek strafbaar ?

Luchtbevochtiger in een kas betekent 100% luchtvochtigheid en das niet helemaal de bedoeling dan heb je zo toprot te pakken.
    Zou nog ff lezen in de buitensectie.
    Er zijn genoeg buitenkwekers met verslagen

Comment

Kweken is en blijft strafbaar.
      Maakt niet uit wat je wel of niet gebruikt.
      Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
      Spliff Strawberry in scrogg, klaar

sigpic

Comment

Luchtbevochtiger telt als professioneel kweekmateriaal en daardoor is je kweek 'professioneel' dus meer strafbaar dan een kweek zonder hulpmiddelen. Je kunt jezelf natuurlijk afvragen hoeveel zo'n bevochtiger helpt. Ik merk zelf alleenmaar problemen bij hoge LV. Toprot, slechte verdamping, schimmels, etc. Ik gebruik daarom niets om de LV te verhogen, en dat werkt al jaren lang prima.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

Comment

Welke hulpmiddelen je gebruikt telt alleen als je meer dan 5 planten in huis hebt.
          Zolang je 5 plantjes of minder hebt ben je volgens de wet in eerste instantie niet professioneel kweker.

Waarom plaats je dit in de member introductie ?
          Het forum is echt heel erg veel groter dan alleen dit deel.

Als dit je interesseert kun je eens bij Drugsbeleid en wetgeving kijken bijvoorbeeld.

(even helemaal offtopic heh, maar als je met zaadjes kweekt is een luchtbevochtiger in veel gevallen overbodig!)
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bedankt voor de reacties !
            @QNQ ik moet het nog even uitvinden hoe het werkt met de forums, ik zal een kijkje nemen op de doorgegeven link.

Bedankt !

Comment

Ook bij 5 planten kun je al "professioneel" zijn. Bijvoorbeeld als je de oogst verkoopt of als je "teveel" hulpmiddelen gebruikt.
              5 Wietplanten kweken legaal? Informatie over het drugsbeleid en wetgeving in Nederland en België

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Bezig...
              X