Re: "Garagezolder" groei / bloei / droogruimte
Thx Gman! Jij bent anders ook met een mooi project bezig!
In tegenstelling tot mijn vorige post heb ik besloten om de vloer pas op het einde af te werken.
Voornamelijk voor de vuiligheid, zeker omdat we nog met kalk gaan smossen.
Fotoupdate:
Foto 1 : isoleren van de binnendeuren
Foto 2 : oud plafond uitgebroken - voorzien van een 16cm isolatie
Foto 3 : rondom alupette geplaatst - alle gaten afgeplakt met aluminiumtape -zicht op deur elektriciteitscompartiment
Foto 4 : idem alupette
Foto 5 : idem alupette
Foto 6 : start plaatsing gyproc
Door het volledig inpakken met isolatie/alupette en bijkomend afplakken rondom voel je goed dat elk compartiment al zijn eigen 'klimaat' heeft.
Voorspeld toch al iets goeds!
Deze week bestel ik nog de setup en kan ik beginnen nadenken over de plaatsing ervan.
Het einde begint stilaan in zicht te komen! helaas door een drukke agenda is het nu en dan eens een uur.
Maar het verlangen om de eerste kweek aan te vangen wordt iedere keer groter!
Tot de volgende!
Thx Gman! Jij bent anders ook met een mooi project bezig!
In tegenstelling tot mijn vorige post heb ik besloten om de vloer pas op het einde af te werken.
Voornamelijk voor de vuiligheid, zeker omdat we nog met kalk gaan smossen.
Fotoupdate:
Foto 1 : isoleren van de binnendeuren
Foto 2 : oud plafond uitgebroken - voorzien van een 16cm isolatie
Foto 3 : rondom alupette geplaatst - alle gaten afgeplakt met aluminiumtape -zicht op deur elektriciteitscompartiment
Foto 4 : idem alupette
Foto 5 : idem alupette
Foto 6 : start plaatsing gyproc
Door het volledig inpakken met isolatie/alupette en bijkomend afplakken rondom voel je goed dat elk compartiment al zijn eigen 'klimaat' heeft.
Voorspeld toch al iets goeds!
Deze week bestel ik nog de setup en kan ik beginnen nadenken over de plaatsing ervan.
Het einde begint stilaan in zicht te komen! helaas door een drukke agenda is het nu en dan eens een uur.
Maar het verlangen om de eerste kweek aan te vangen wordt iedere keer groter!
Tot de volgende!
Comment