Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Uitrol slimme energiemeter start in 2015

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Uitrol slimme energiemeter start in 2015

Natuurlijk zullen ze het uitlezen als ze bepaalde vermoedens zijn. Dat doen ze ook al heel lang met mobielen telefoons. Gewoon weigeren en er is niets aan de hand!!
    Kweekverslag Hydro in the Mix!!!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...155#post484155

Comment

het leukste blijft natuurlijk dat degene die ze erg graag willen pakken de stroom niet betalen
      al las ik laatst van een met een aardig hok welke gewoon over de meter liep
      Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

http://www.activistpost.com/2015/04/...usands-of.html
        Baas in eigen brein.

Comment

Onder het mom van terrorisme bestrijding mogen ze veel maken... is het niet nu... is het misschien wel in de toekomst, of als wetgeving eventueel veranderd...

Om het een Trojaans paard te noemen, gaat misschien ver.

Maar veel dingen worden gebracht onder het mom van "het is beter voor je als consument"... maar je weet nooit wat zeer er precies mee doen; ze brengen die dingen

Zelfde met het loggen van het bel- en internetverkeer.. "Je wilt toch ook dat terrorisme en KP wordt bestreden?"

Nu mogen en KUNNEN ze er wellicht niets mee.

Maar wie weet hoe de wereld er over 10 jaar uitziet, en wellicht is wat nu normaal is, is dan niet meer normaal en zelfs strafbaar (eventueel met terugwerkende kracht).

Mijn privacy is mij heilig... en zo'n slimme meter komt er bij mij niet in... met of zonder tentje....
          Last edited by Faach Viechuur; 7 April 2015, 19:22.

Comment

Dan is het te hopen dat ge geen facebookprofiel hebt.

Comment

Nope... heb ik ook niet...maar dan alsnog gevolgd worden door al die stinkende like knoppen op alle websites... soms vind ik IE net iets fijner browsen dan Firefox (met Ghostery)

En is misschien altijd een hele fout Godwin... maar ik zeg altijd: stel je voor dat snorremans, 70 jaar geleden beschikking over de data had, die er nu wordt verzameld.

Dus ook alle meta data van telefoon/internet verkeer... maar ook slimme meters helpen om het plaatje compleet te maken; onderduikers kunnen ook niet in de vrieskou, of je moet vuurtje fikken binnen. Maar het kan ongetwijfeld nog veel gerafineerder.

Je weet nooit wie er over 10, 20 of 30 jaar aan de macht is...

Sowieso geloof ik wel dat die meters vroeg of laat gebruikt gaan worden, om thuiskwekers op te sporen.

Om jou te beschermen tegen brand... en weet je wel hoeveel geld er voor terrorisme verzameld wordt, met al die thuiskwekerijen...
              Last edited by Faach Viechuur; 7 April 2015, 20:30.

Comment

FF los van wiet..
                Ik zit door de recessie in de bijstand.. m'n vriendin en ik latten.. je mag je vriendin dan alleen in het weekend knuffelen.. de overheid bepaald dus hoe vaak ik tegen haar aan lig 's nachts.
                Grof schandaal.. want beide immers onze eigen vaste lasten.. beide een woning etc etc.. Maar deel je meer dan 2 maaltijden dan krijg je bezoek van de stasi.
                Met zo'n meter weten ze precies wanneer je thuis bent.. en nu de snelweg camera's ook gedeeld worden met andere overheidsinstanties moet je niet raar kijken als ze een inval doen.
                Vroeger telden ze wel eens tandenborstels.. maar dat heb ik nooit begrepen.. ik heb er hier in huis wel 5 liggen.. allemaal van mezelf.. want soms pak ik mn tas en heb ik geen idee of mn borstel er in zit.. dan pak ik een nieuwe.. geen zin om die tas overhoop te halen als ik er genoeg in de voorraadkast heb.

Rare wereld.. misbruik moet bestraft worden.. maar dat de overheid nu bepaald hoeveel ik neuk...
                Baas in eigen brein.

Comment

Ga samenwonen en zoek werk?

Faach: Internet explorer heeft een file die index.dat heet. Stuurt data door naar microsoft. Alle websites die jij bezoekt en cookies. Die file kan je niet verwijderen en microsoft weigert commentaar.

Comment

Ja, ik heb ook zo'n slimme meter. Ik kan kijken wat het gebruik van gisteren of verleden week, maand of jaar was. In tabel of grafiek, op elk tijdstip van de dag. Maar ook van verleden jaar, en zelfs het gebruik vergelijken met het jaar daar voor. Zelfs dat ik nu aan het ontkiemen ben, zie ik dat het gebruik iets hoger ligt, nota bene ik gebruik hiervoor 2 spaarlampjes van 12W. Wat als er over twee weken de hps aangaat. En dat dit het hele jaar met regelmaat gebeurd? Weet je wat het kost om steeds een helicopter te laten zoeken naar warmtebronnen. Dit is toch veel goedkoper en sneller.
                    Elk kerkje heeft zijn eigen bijbel.

Comment

Zoeken naar 1 lamp is zinloos, op welke manier dan ook.

Comment

Dat vind jij, en ik vind dat ook, maar vind justitie dat ook ? En over een jaar ? En over 3 jaar ?
                        Dan zit je daar met je slimme meter die dan misschien wel realtime alles doorgeeft.
                        Fijn, je kunt precies je verbruik zien, handige appjes, het is al bijna realtime, maar ben jij de enige die dat kan zien, en hoe lang blijft dat zo ?
                        De reden om landelijk iedereen zo'n meter aan te smeren is (volgens de hoge heren) zodat het volk inzicht krijgt in z'n energieverbruik.
                        Wat een drogreden
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Bedankt Q voor je tip over RFID.
                          Op wiki las ik deze link, daar werd ik niet vrolijk van.
                          Ze zijn er dus al een hele tijd mee bezig.

Mijn huisdieren zijn gechipt, maar ik heb nooit stilgestaan bij deze techniek.
                          Stemma doet het forum, stout 2017

Stemma doet stout (2016)
                          Dark Devil en Punisher#2 in huize Stemma

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beowulf View Post
                            Ga samenwonen en zoek werk?
                            In woon in het Polen van Nederland.. was het maar zo simpel.. soms solliciteer ik 20x per week.. nada.
                            Voor functies beneden m'n niveau wordt ik afgewezen omdat ze bang zijn dat ik na inwerken vertrek als ik iets anders tegenkom.
                            En wat samenwonen betreft dat is een prive zaak en iets wat ik me niet laat opleggen door een falend beleid.. of wat dan ook.
                            Baas in eigen brein.

Comment

Mischien kan je in het Nederland van Polen gaan wonen...
                              Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post

@Eclblabla Die snelwegcamera's kun je zelf ook bekijken, al jaaaaaaaaren is iedereen te volgen die van noord naar zuid, van west naar oost en andersom reist in Nederland.
                                Er zijn trouwens ook heel veel beelden van verkeerscamera's buiten de snelweg openbaar.
                                Baas in eigen brein.

Comment

Bezig...
                                X