Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lawaai rvk ventilator

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

lawaai rvk ventilator

Korting op 420shop

Re: lawaai rvk ventilator

Een variac ertussen misschien ? Werkt bij mij prima iig.... ik werk zonder fan.controller. ...

Verstuurd vanaf mijn GT-I9100 met Tapatalk
    Shivaman-s-Amnesia-scrogg

Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
    (running)

Comment

..first time WW and still running..

Comment

ja ik gebruik een davin fancontroller met thermostaat zodanig als het te warm wordt dat de afzuiging aanschiet.
        ik kan dan ook de minimale gewenste snelheid en maximum instellen maar zelfs als ik de rvk laat trager draaien maakt die nog veel te veel kabaal ...
        en de afzuiging moet al veel draaien tijdens de bloei en heb geen makkelijke buren die steeds op de loer lign luisteren enz...
        zodanig dat ik in de toekomst geen bezoek krijg van de blauwe brigade

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

heeft dit mss te zien met het soort afzuigslang dat hierop gemonteerd zit ofzo ?

ik heb zo weinig mogelijk als geen bochten gebruikt om nie teveel percentage van mij afzuigkracht te verliezen

Comment

het komt door het dimmen van je ventilator dat die zo bromt. niet zo hard dimmen is mss wel de oplossing de meeste kunnen niet meer dan 40% gedimt worden of ze beginnen een hels lawaai te maken. dus zou zeggen eens wat spelen en kijken tot hoever je mag dimmen zonder dat je dat lawaai hebt
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

Comment

Sonoconnect afzuigslangen, ventilator in box, eventueel demper erop, smscom hybrid fan controller.
            Kost wel wat geld natuurlijk.
            En maak zo weinig mogelijk bochten, voor een goede doorstroming van je lucht, als je de afzuigslangen aansluit.
            Idd die vervelende brom van die afzuiger...

Grtz.

Comment

Toestellen die gebruikt worden zullen na tijd ook slijtage hebben. Eens goed de ventilator kuizen en druppeltje olie opdoen waar het nodig is.

En het toestel isoleren tegen lawaai maar dit kost ook geld, misschien ben je hier iets mee als je handig ben. En de prijzen zijn betaalbaar
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

Comment

~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

@ thugz; nee het is niet het gebrom van het dimmen,ja ik weet wat je bedoeld,als je de fancontroller te zacht zet gaat die idd brommen. maar ik bedoel het geluid als die gewoon draait. tis er echt over.

@ shiva ketama; ben deze morgn sono4u slangen en can filter geluidsdemper gaan halen. en ik heb maar 1 licht bochtje in mijn aansluiting,dat is net het probleem denk ik dat deze veel te goed doorstroomt en powerrrrrrr heeft. deze namiddag alles eens opnieuw installeren en luisteren wat dit heeft,hopelijk opgelost deze keer.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Comment

Succes ermee, haat ook bijgeluiden haha.

Comment

Last edited by dr00p; 12 April 2014, 07:58.
                      Rough! Rough! Arrrr..

Comment

Comment

Bezig...
                        X