Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

klussen met kijkers *help mijn schim is klusser remix*

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

klussen met kijkers *help mijn schim is klusser remix*

Korting op 420shop

Welkom beste kijkbuiskijkertjes,

Nu ik mijn 2e kweekje heb afgerond* een terugblik gemaakt.
    hierbij bekeken wat goed is en wat verbetering nodig had.
    Ook met oog op mijn streef naar kennis en kunnen.
    hierbij moet er hier en daar een kleine aanpassing gebeuren.

Laten we eerst maar eens terug blikken op de oude situatie.

Oude kweekopstelling:

1240175_593267830720057_903678724_n.jpg
    De kweekruimte, tentje verstopt achter een muurtje en rommel.. rommel..rom..el..
    Snel ingericht tijdens/na de verhuizing. moet de kamer ook gedeeltelijk gebruiken voor opslag.
    Niet geheel ideaal maar moet kunnen.
    mogen hier en daar wel een paar dingetjes verandert worden.
    Lightandair.jpg
    Reflector met stabiliteits-meter* en filter.
    lampenkap is nog vrij prima heeft net 1,2 kweekjes gedraaid.
    *ja heet gewoon een waterpas maar stabiliteits-meter klinkt leuker

Afzuiging change.jpg
    Afzuiger in een box op het dak van de tent voor de afvoer van de lucht.
    begeleid met een en zelf gefabriceerde muffler om het uitblaas geluid te dempen.
    Mag ook wel een upgrade gebruiken...
    schakelbord2.jpgschakelbord1.jpg
    Schakelbordje, fijn staaltje vakwerk

Closed.jpgfullwithshit.jpgVoorgroei.jpg
    En niet te vergeten mijn zelf gefabriceerde voorkweek/droog/opslag kastje.

Nog even wat gegevens op een rijtje:

Kweektent: DJ 1,20m x 1,20m x2,00m
    Lamp: Philips master son-t Green Power
    Reflector: Diamond reflector
    Afzuiger: BUISVENTILATOR RK 350m3 125L
    Filter: Can light 425m3
    KBS: King Fan Controller + thermostaat
    Inlaat: Pasief
    Circulatie: mini fan geen

Over het algemeen wel ok kweekopstelling, als men langs de rommel en brandveiligheid heen kijkt.
    Maar u begrijpt natuurlijk wel dat er het een en het ander zou moeten gaan gebeuren.

Primairy doelen gesteld op.
    Ten eerste is de rommel een probleem. naja brandveiligheid meer want rommel zal er toch blijven (opslag)
    Ten tweede de ruimte, het kastje was te klein om in te drogen. hetzelfde voor het voor groeien..
    Ten derde afzuiging, Heb de afzuiger en temp in de gaten gehouden en hij doet zijn werk maar heeft het er lastig mee. gebrom zorgde niet voor overlast maar wel irritant

Terwijl ik nog een beetje zat te denken hoe en wat aan te pakken kwam een vriend (vaste denktank maat, mede cannabis liefhebber, partner in crime, weekend familie) met een leuk aanbod.
    Dit de mogelijkheden deed toenemen.
    Hierop een planning gemaakt, na me eigen nog wat te hebben laten informeren wat mogelijkheden doorgenomen.
    Hierop boodschapjes gedaan.

na het binnen hebben van de spullen kon project UTWD* beginnen.
    *Upgrade towards world domination

UTWD
    Buurman-en-Buurman--He-effe-klussen!-Jodokus-design-Muller wenskaarten.nl-30.jpg

Eerst heel de kamer leeg getrokken, daarbij mijn halve slaapkamer alsmede een halve woonkamer en de douche gebruikt om spullen op te slaan.
    (Stond nog best versteld van de hoeveelheid spullen die ik daar op dat kleine kamertje had verstopt)
    Na eindelijk klaar te zijn kon de opbouw weer beginnen.

DenSchimmige zou DenSchimmige niet zijn als hij dit niet op zijn schimmige manier aan zou pakken.
    Ach kijkt u zelf.

20140416_025219.jpg20140416_025554.jpg20140416_030040.jpg

Zoals u ziet is de indeling hier en daar lichtelijk aangepast.
    paar Highlights..
    -Afscherm muurtje verplaatst/aangepast.
    Persoonlijk vind ik het wel fijn om toch een soort van muurtje te maken om de tent af te schermen.
    Mocht je per ongeluk de deur niet op slot/dicht gedaan, dan kijken ze tenminste niet gelijk tegen een tent aan kweekopstelling aan.

-Kastje is weer kastje
    Kastje was leuk, maar kastje doet toch beter dienst als kastje

-Dubbele gordijnen.
    Als we weer eens eventjes bij onze dames willen kijken worden we vrolijk welkom geheten door het licht van de HPS.
    Deze een rood/gele gloed door de kamer verspreid. al heb je een raam in je kamer waar mensen zicht op hebben is het heel erg aangeraden om voorzorgsmaatregelen te nemen om dit niet naar buiten te laten ontsnappen.

-Verhoogde vloer
    Eerst een dikke wollen deken op de vloer gelegd. dit de kou of warmte die vanuit de vloer komt grotendeels zou moeten kunnen tegenhouden.
    Voor de stevigheid en om het geheel iets op te hogen een vlondertje gelegd op de wollen deken.

Buurman-en-Buurman--Zo-dat-gaat-lekker!-Jodokus-design-Muller wenskaarten.nl-30.jpg

Word vervolgt...
    Last edited by DenSchimmige; 17 April 2014, 07:48.
    If life keeps putting you down, You better stay high

Re: klussen met kijkers *help mijn schim is klusser remix*

Leuke schrijfstijl schim. Alleen is het me nog steeds een raadsel waar je tent heeft gestaan tussen die bende (bijv op de laatste 3 fotos).

Succes en ik houd dit in de gaten als die in de Whats New lijst staat

Comment

Hey lekker bezig!

Wol isoleert goed. Maar wat ook goed werkt, mits correct gebruikt (en anders nog), zijn die nooddekentjes. Folie waarop aluminium uitgedampt is. Zijn die goud/zilver kleurige dekentjes die ze na een marathon o.i.d. om zich heen slaan. Zitten vaak in ehbo dozen van de auto. Of anders te koop bij de anwb of een buitensport winkel.

Op www.de12ambachten.nl staat op een leuke manier 1 en ander uitgelegd over stralingswarmte en optrekkende kou. En kwam gisteren hier nog een topic tegen over iemand die hetzelfde over had geschreven uit z'n havo boek. Kan het alleen niet meer terug vinden. Tonzon gebruikt hetzelfde principe.

Inderdaad wel lekker chaotisch Maar daar gedij ik zelf ook het best in

Hou 't schimmig!
      Rough! Rough! Arrrr..

Comment

Piepschuim plaatje op de grond houdt de warmte goed vast en tegen.
        Die kartonpotjes van foto #8 staan voor de sier hopelijk ?
        Die ga je niet gebruiken toch ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik volg, interessant en leuk
          Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

Mike's 5x special kush #1 (RQS)

Comment

En het is tijd voor episode II
            Inmiddels zijn we weer een stapje verder bij het einddoel.
            Voor het gevoel lijkt het alsof er weinig is verandert maar dat lijkt alleen maar.. voorbereidend werk zie je nou eenmaal amper.

Maar goed eerst even wat kijkersvragen beantwoorden, Bedankt voor de complimenten en reacties.

@Cook: De betreffende hoek is wel te zien op de laatste foto's. maar ik kan begrijpen dat het verwarrend is. Ik hoop dat het aan het einde van deze post wel duidelijker is geworden
            @Dr00p: Goede tip, klinkt tamelijk hetzelfde als radiator folie ook. maar dan moet ik weer gaan kopen, vind het leuker om spullen te gebruiken die anders maar ter opslag liggen.
            Is voor mij ook gelijk een manier van plek maken, rommel verstoppen, tetris skills, kunst *Optische illusie, lijkt weinig maar als je het leeg moet ruimen*
            @QnQ: Piepschuim is voor de warmte ook een goede aanrader. maak er zelf ook wat gebruik van. alleen nu heb ik mooi een partij hout weg kunnen moffelen
            En nee dont worry... We zijn nog niet klaar Die turfpotjes zijn inderdaad afraders...
            @mike: kijk en huiver

Op dit moment gebruik ik gewoon wat ik heb liggen, Op de growshop spullen na heeft het tot nu toe nog geen cent gekost.
            Niks, nada, nope, non,
            Dat wat ik best wel prettig vind. het is toch allemaal al zo duur tegenwoordig.
            En als ik nu nog geld ga uitgeven aan een upgrade dan staat een Mabo als eerstvolgende op de lijst.
            Zoek nog steeds een mogelijkheid waar ik hem cash af kan tikken *Heb het ook niet zo op dat registreren overal. :/
            Ja ik weet... ik zou me ook diep moeten schamen. veiligheid voorop etc. etc. :/
            En nee die hadden ze niet waar ik de rest van de spullen gehaald heb.

Kou uit de vloer is een mindere zorg voor me dan de kou die door de muur heen komt.
            Heb mensen onder me wonen, hun warmte stijgt op en trekt door de vloer omhoog. scheelt ietsiepietsie.
            Wat een groter probleem is is de raamkant. ramen zijn al slechte isolatoren maar zo'n enkele baksteen muur helpt ook niet echt mee.. Daarom inderdaad... isoleren.

Isolerenmoetjeleren.jpg

Voordat iemand ze al zou gaan zien op andere foto's laat ik jullie kennis maken met de SIH* sisters upgrade.
            Deze Airfanfan's zijn centrifugaalventilators in een geluidsgeisoleerde behuizing van verzinkt staal.

auwmygawdseexy.jpg

Ik heb hier de 750m3 en 550m3 uitvoering.
            Vind ze best schattig.. Kan de industrial look ook goed waarderen. en zien er uit alsof het een uitvinding van Leonardo da Vinci had kunnen zijn

jointcount1.jpg
            Bouwtip!!
            Tijdens het klussen, vergeet niet regelmatig even te ontspannen en de creativiteit aan te vullen met een jointje..
            Valt me nog mee hoeveel er liggen whaha O

Ditdatalles.jpg
            Voorbereidend werk.. laat nog weinig vordering zien maar neemt wel tijd in beslag :/
            En jeej mag weer gaan draadjes knopen, blijft altijd een uitdaging als je kleurenblind bent.
            ben benieuwd in hoeveel keer ik het nu red.
            Heb al wel een slim truukje bedacht, Bij 1 van die dikke draadjes kun je als je goed kijkt 2 kleur accenten zien.
            Die moet je sowieso altijd bij elkaar knopen!!!

**~~**Tromgeroffel**~~**
            Het moment waarop Cook zijn vragen worden beantwoord.
            De volgende foto's zullen meer duidelijkheid gaan scheppen over de plaats waar mijn tent eerst stond.
            Verder geeft het ook weer hoe het er momenteel voorstaat. algeheel beeld.

004.jpg005.jpg
            De betreffende hoek & de hoek van waaruit die eerste foto is genomen.
            2e foto ziet er best gezellig uit. Als de politie komt dan breek ik snel de halve boel af.. hang een paar disco lampen op en geef als verklaring dat ik daar regelmatig disco avondjes houd, en doordeweeks bijverdien door country line dance te geven aan stelletjes, Niet te vergeten 1 keer in de maand crazy thursday lekker schuifelen over de dans vloer. en heel af en toe een iligale rave party.
            Betreft de afzuiging? Ja dinkte nie da all die rond dansende zwetende warmtekacheltjes de temperatuur omhoog nie omhoog doen schieten?
            Denk dat ik daar wel mee weg kan komen.
            Last edited by DenSchimmige; 18 April 2014, 17:34.

Comment

Leest wel prettig, hoop dat je kluskunsten evenwaardig blijken te zijn maar das nog afwachten zie ik zo

Comment

Hahaha ja maak me bij vlagen, zelf ook vaak schuldig aan je "bouwtip". Maar meestal ben ik dan gewoon een Towely (sp) hoor.

Lekker bezig, Towely!
                Rough! Rough! Arrrr..

Comment

Hee schim, hoe staat het ervoor? Gezien de mooie buit van de laatste keer
                  Vrijheid van meningsuiting, je hoeft het niet met mij eens te zijn.

Mike's 5x special kush #1 (RQS)

Comment

~Deze post kan schokkende beelden bevatten DenSchimmige stelt zich niet aansprakelijk voor schade die opgelopen is door het doornemen van deze post.~

Oorspronkelijk geplaatst door Ganjax View Post
                    hoop dat je kluskunsten evenwaardig blijken te zijn
                    Uw vroeg om kluskunsten u krijgt klunskunsten!

ehm..
                    Ik bedoel kluskunsten natuurlijk...

Episode III

Inmiddels zijn we weer bijna een week verder en sommige van jullie zullen inmiddels wel afgevraagd hebben of het nou allemaal wel goed is verlopen.
                    Voor zoverre is alles redelijk goed verlopen, op een ding na... *kuch* maar dat was all part of the plan om toch nog nuttige info te verschaffen *kuch*
                    Had het een en ander te doen en ben verder redelijk ingesteld op.. eerst het werk afmaken.. dan pas typen.
                    (Mensen die constant alles uit hun handen laten vallen om op een berichtje te reageren zijn irritant!!!)

Ongetwijfeld zullen er nu mensen zijn die denken ''Ja, allemaal wel best met dat gelul maar daar worden we niet wijzer van! laat ons nou maar zien waar we voor kwamen...''
                    En om ook die tevreden te houden zullen we maar snel doorgaan.

In de laatste update was ik nog vrolijk bezig met het knopen van draadjes, fixen van de airco en het opbouwen van de tenten

Zuigmaarlekkerhardschatje.jpg

De ventilatie heb ik deels aan rubbers hangen en deels steunend op isolatieschuim. dit om te proberen eventuele trillingen te voorkomen.
                    Mijn 600W VSA heb ik aan de stenen muur bevestigt. het betreffende een enkele muur waar redelijk wat tocht door heen komt dit zorgt weer voor afkoeling van de VSA.
                    Ook kan de stenen onder/achter grond veel meer hitte weerstaan dan een achtergrond van hout/kalk/plastic/tapijt/etc.
                    En ja ik weet dat er brandblussers moeten hangen maar die staan nog op het verlanglijstje

Schakelbord.jpg

Stroom zit aardig weggewerkt zo. oogt een stuk prettiger dan al die verlengsnoeren en stekkerdozen vind ik zelf
                    Als schakelklokken heb ik simpel en goed gekozen om Davin's te gebruiken.
                    Nee ze zijn niet benodigd, En ja er zijn andere manieren om het licht mee te kunnen schakelen.
                    Maar de Davin's werken simpel, tijdklok per kwartier af te stellen en je hebt zekerheid van een extra beveiliging d.m.v. Thermisch relais (waarvan je weet dat het aan de eisen voldoet)
                    Om de afzuiging te regelen hangen er 2 SMS Hybrid Controllers 2A.
                    Deze 2 stappen regelaar kan de temperatuur meten d.m.v. een externe sensor die je in je tent neer hangt.
                    Daarop schakelt hij de ventilator in vol vermogen of terug naar een rustige stand.
                    En dit alles zonder dat irritante gebrom/gezoem, heerlijk.

Blacklight.jpg
                    Om niet altijd het normale licht aan te hoeven hebben en toch wat te kunnen zien ook maar een extra lamp in de kamer gemonteerd.

Na beide de tenten het vel over het skelet te hebben getrokken maar eens begonnen met wat eerst moet.
                    Reinigen/schoonmaken want zoals mijn betbetbetovergrootvader altijd vertelde.. Een schone tent is een blije tent

goed reinigen.jpg
                    ~~Om de zoveel tijd even de wanden afnemen met een vochtige doek bevorderd het reflectie vermogen van je tent.
                    Aangeraden is om na elke kweek je kweekruimte even grondig schoon te maken.
                    Door je ruimte schoon te houden bevorder je de groei van je planten en verklein je de kans op ziekte's/ beestjes etc.~
                    Om dit te bereiken maak ik gebruik van een plantenspuit, deze vul ik met heet water waarbij ik een scheut ammoniak gooi.
                    Dit is niet persee de beste manier maar het werkt wel heel effectief.
                    Je moet er tegen kunnen en is niet geheel zonder gevaar voor de gezondheid.
                    Met de spuit kun je makkelijk je hele tent alle plekken goed raken, hierdoor glijd al een gedeelte van het vuil naar beneden waarna je de rest af kunt doen met een doekje *microvezel werkt het beste*
                    ~Sommige mensen zijn verstandig en gebruiken eend mondkapje, Die hards like me die de tent inrennen *niet te letterlijk nemen* en rond hun heen gaan staan spuiten zullen er goed aan doen hun adem in te houden~

Nu de tent staat en schoon is werd het tijd om de tenten in te richten.
                    Terwijl ik het filter wil ophangen kom ik tot de ontdekking dat ik 2 dingen niet heb/geen rekening mee gehouden.
                    1: Ophang materiaal *Filter/Lamp*
                    2: Verloopstuk van filter naar buis

lekkermakkelijk.jpg
                    Beide dingen die iedereen nodig heeft maar waar bijna nooit rekening mee gehouden word.
                    Nu scheelt het dat ik een hoop rotzooi heb en vindingrijk ben maar je zou maar denken klaar te zijn als je een complete tent koopt sta je bij het opbouwen toch weer te kijken..
                    Als ophanging voor de filters heb ik gebruik gemaakt van touw uit het leger.
                    Waarom? Omdat het leger er is om ons en onze eigendommen te beschermen. Als we het leger niet meer kunnen vertrouwen breekt de hel los *of het touw * Goede beredenering toch? geen speld tussen te krijgen lijkt me
                    Beide filters hebben een aansluiting van 125mm waarbij ik bij de afzuiging van mijn grote tent een slang van 200mm heb en bij het kleinere tentje een slang van 165mm.
                    Heb het geluk een vriend te hebben die in de ventilatie techniek werkt dus hem opdracht gegeven 2 verloopjes voor me mee te nemen.
                    nog even afwachten dus, gelukkig is de afzuiging in de beginfase van de plant nog niet zo belangrijk dus vormt dit geen belemmering (nog geen sterke geurtjes)

Nadat het filter hing en te hebben gezekerd met Trekbandjes was het de beurt aan het licht.
                    De kabel van de VSA was al rekening mee gehouden bij het opzetten van de tentjes.
                    Dus hoefde alleen nog maar de reflector in elkaar te zetten en op te hangen.
                    Omdat ik niet genoeg kettingen had voor beide tenten maar een creatieve gooi gedaan.
                    Wat resulteerde in de volgende opstelling.
                    Almostfinished.jpg
                    Dit had nog best goed kunnen werken wanneer ik katrollen had gebruikt.. maar op deze manier is het niet echt een aanrader
                    De witte gatenkaas box tegen de wand van de tent is mijn meetstation, welke ik in hoogte kan verstellen.
                    Hierin hangt de sensor van de afzuiging en de sensor van de thermo/hygro meter.
                    Voor correct gebruik moet je sensor op een geventileerde plek in de schaduw hangen, ter hoogte van je toppen.
                    Als de sensor in direct licht hangt dan gaat deze verkeerde waardes meten.
                    zo'n doos zal verder wel onpraktisch als de pest zijn gezien het wat reflectie wegneemt. ''Wit stoot af Zilver reflecteert''
                    En een plastic wit bekertje zou het werk ook wel kunnen doen maar voorlopig blijft het mooi zo hangen.

istilcanturnmyfatassinhere.jpg
                    Om de plek van de ontrokken lucht weer aan te vullen maak ik weer gebruik van de passieve inlaat.
                    Hierbij ik 2 zwarte luchtslangen van 110 uit de gaten aan de zijkant van de tent heb hangen.
                    Deze slangen hangen tot laag bij de grond, met als voordeel dat het voornamelijk de koudere lucht aanzuigt *warme lucht stijgt op*
                    en daarbij verhindert dat er vals licht via je inlaat je tent in komt.
                    Hoe groot mijn inlaat in verhouding tot de afzuiging moet zijn moet ik nog nakijken, hier heb ik nog niet echt rekening mee gehouden.
                    Waar ik wel rekening mee gehouden heb is filters.
                    Filters ter voorkoming dat vuil, insecten etc. via je inlaat je tent binnen gezogen worden.
                    met een berg met rommel en een vleugje creativiteit zijn deze simpel te maken.
                    Toch ga nog eens iets beters in elkaar prutselen.

Filterinlaat.jpg
                    Lights, Camera, Action!

Na mijn grote tent klaar te hebben gemaakt om te draaien begonnen met het inrichten van de kleine tent.
                    Dit ging nagenoeg een stuk vlotter dan de andere tent.
                    Ophanging van het filter had ik al rekening mee gehouden bij de andere tent.
                    Ook hier nog het verloopstuk probleem (125/165)
                    Omdat ik bijna aan het eind geraak en jullie toch nog een nuttige tip mee wou geven om deze post niet compleet useless te maken moest ik iets verzinnen.
                    Daarom heb ik mezelf tijdens het in elkaar zetten van de 2e reflector opgeofferd en een flinke snee in me vinger opgelopen.
                    Allemaal voor de Volgende klus tip.

~Bloedwaarschuwing~ Klustip!! ~Bloedwaarschuwing~
                    Tijdens het klussen liggen allerlei gevaren op de loer, enige voorzichtigheid is geboden.
                    Toch gaat het geregeld wel een keer miss.
                    Soms loopt het met een sisser af en de andere keer beland je in een situatie zoals dit:
                    [ATTACH=CONFIG]225508[/ATTACH]

Uitgeschoten en daarbij een flinke snee in je vinger opgelopen... ai ai ai dat ziet er niet best uit.
                    Al snel begint er rood gekleurde vloeistof uit je lichaam te vloeien.
                    Dit noemen we bloed.
                    Binnen de kortste keren is het uitgelopen op een groot bloed bad waar de kruistochten uit de bijbel U tegen zeggen.
                    Mijzelf als professioneel stuntelaar is hier gelukkig op voorbereid, maar wat zou jij nou moeten doen als dit je overkomt?
                    What to do:
                    1: Blijf eerst even verbaasd staan kijken naar je vinger terwijl het bloed harder begint te stromen.
                    2: Stop je vinger snel in je mond om bloed op te vangen en niet verloren te laten gaan. (ja is hartstikke gezond dus gewoon slikken. after a while you are going to appreciate te taste of blood muhahaha)
                    3: Ga met je vinger in je mond opzoek naar je telefoon om een foto te maken voor een of ander raar forum.
                    4: Ren dan met je vinger weer in je mond naar de kast om de E.H.B.O. kit te pakken.
                    5: Spoel je bebloede vinger af onder een kraan met lauw water om eventueel vuil uit de wond te spoelen.
                    6: Beoordeel het type soort snee,
                    7: Klein sneetjes kunnen droog gedept worden en/of behandelt worden met een: niet piepen, plijster of plijsterspray
                    Grote /Diepere sneden beter schoon deppen en behandelen d.n.v. aanbrengen gaasje, watten en een verbandje. (Steviger om de wond dicht/het vel op zijn plek te houden)
                    8: Rook een jointje *Voor de pijnverlichting*
                    [ATTACH=CONFIG]225505[/ATTACH]
                    Een uitgebreide verbanddoos hebben is handig in tal van situaties, Maar zorg op zijn minst dat je pleister spray in huis hebt.
                    Geen gedoe met irritante vuil verzamelende losgaande rot pleisters... sprayen.. desinfecteert, hard uit en klaar.

Tip voor mezelf om eens wat aandacht te besteden aan basis elementen zoals het fatsoenlijk rollen van verband -_-''
                    Nadat ik mijn vinger weer in elkaar had gezet nog snel de laatste dingen afgemaakt in de kleine tent.
                    budbox.jpg
                    Waardoor er voor nu een eind aan geknoopt kan worden.

Dat brengt de opstelling nu op:

Beide ingericht om volledig te kunnen werken,
                    Dit weer nieuwe mogelijkheden opent in de zoektocht om Pokemon master te worden!

Dan is er nu tijd om een rustig te gaan beginnen aan nieuw leesvoer...

Newbookomgitsreal.jpg
                    Attached Files
                    Last edited by DenSchimmige; 25 April 2014, 18:31.

Comment

Haha..nice work.
                      Een echte doe-het-zelvert heeft een goed gevulde verbanddoos.
                      Ik heb hier een hele keukenla als eerste hulp ingericht. bl12.gif
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Damn wat een mooie update , deftige setup kerel!!

Zo zie je maar dat een verbanddoos zeker een must is hahaha

Comment

Nice job en aangenaam stukje om te lezen!
                          Dat met die vinger had ik onlangs ook voor, ik heb 'em ingepakt met een stuk keukenrol en ducktape lag 2 dagen erna wel terug open nadat ik ergens tegen titste, al een geluk had ik nog ducktape en keukenrol over

Comment

En een deftig stuk ook ja Ziet er goed uit, dat schimmige gedoe van jou.

Maar niks meer aan doen, die verbandskills van jou. Geen druppel die er doorheen komt zo te zien
                            Rough! Rough! Arrrr..

Comment

Haha dit was een leuke lees

Kan je nog wel goed draaien zo met al dat verband? Of heb je al een zuster in huis genomen voor dat soort taken?

Comment

Bezig...
                              X