Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

growtent.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    growtent.

    Korting op 420shop
    eindelijk is het dan (bijna) zover, ik heb eindelijk de mogelijkheid om zelf te gaan groeien
    ben er druk mee bezig om alles door te lezen en op te zoeken zodat ik een zo goed mogelijke start maak. maar voordat het zover is moet ik natuurlijk wel een plek hebben om ze te planten :p ik heb meerdere dingen op het internet gevonden maar vroeg mij toch af of het een goede keuze zou zijn uiteindelijk. daarom vraag ik aan jullie of mijn keuze niet al te slecht is (Y)

    http://www.degrowshop.eu/complete-kw...600w-compleet/ De secret Jardin krijgen goede reviews en dacht daarom aan deze complete tent, hopelijk goed (?)

    Ik vroeg me ook nog af welke grond ik zou gebruiken, er zijn zoveel verschillende, onmogelijk om een keuze te maken zonder ze allemaal gebruikt te hebben.

    en ik wou het graag bestellen op degrowshop.eu, alleen hoor ik van sommige mensen dat je het daar NIET moet bestellen enzo maar van andere dat het een goede plek was om het te bestellen. Wat weten jullie hierover?

    Gr.
    Blazem

    #2
    Re: growtent.

    Echt allemaal vragen die je op kan zoeken door een willekeurig topic te openen. Allemaal dezelfde vragen.

    De 1 vind de mediamarkt een goeie winkel, de ander vind het niks. Eugrowshop is 1 van de zovele en levert over het algemeen ze spullen.

    Keep it simple, doe voorbemeste aarde. Zijn tig merken maar het maakt niet uit welke. Goldmix, allmix.

    De tent is prachtig niks mis mee.


    Maar snap je niet. Je wilt iets kopen en in plaats van echt uit te zoeken (zoek op t forum, en als dat een kut zoek functie is dan zoek je in google) kom je met dit soort vragen.. Dacht dat ik lui was. Klik een post aan in het beginnerforum en lees dezelfe vragen als jij nou stelt. Of koop een kweek boek bij je tent (beter nog, van tevoren..)

    Sorry hoor..
    Rough! Rough! Arrrr..

    Comment

    Bezig...
    X