Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

graven onder het huis om kweektent neer te zetten i.p.v op zolder.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: graven onder het huis om kweektent neer te zetten i.p.v op zolder.

    verstandig om een tent te nemen, mondje dicht na je maten,
    en alles en iedereen, die jouw persoonlijk kan of bij je komt,
    als je die goude regel naleeft, zal je nooit gepakt worden door iemand anders,

    tenzij je opvallend met spullen gaat sjouwen etc,of een eigen blunder maakt.
    als jij goed voorbereid bent en slim en netjes aan de slag gaat,
    zal vrijwel nooit iemand erachter gaan komen,
    en al helemaal geen vliegende helicopters

    Comment


      #32
      Re: graven onder het huis om kweektent neer te zetten i.p.v op zolder.

      Lekker aan de tent hendriks en een verslag
      Succes

      Comment


        #33
        Re: graven onder het huis om kweektent neer te zetten i.p.v op zolder.

        Oorspronkelijk geplaatst door MWay View Post
        Lekker aan de tent hendriks en een verslag
        Succes
        juist mway... het gaat gewoon gebeuren.
        moet alleen nog even me zolder afbouwen en iedereen me huis showe (zodat het niet meer hoeft wanneer d'r een tentje staat)
        en dan gas er op!

        hopen dat de nieuwe kweekwet die 8 juli de uitslag krijgt van de 1ste kamer niet al te negatief uit gaat pakken voor de growshops zodat ik me spullen nog kan kopen.

        Comment


          #34
          Re: graven onder het huis om kweektent neer te zetten i.p.v op zolder.

          Denk dat het niet zo`n vaart gaat lopen en anders zijn er meer wegen om in Rome te komen Opstelten eat your hart out.

          Comment


            #35
            Re: graven onder het huis om kweektent neer te zetten i.p.v op zolder.

            Je moet ook niet te paranoia zijn hoor.. Als je continu met een dubbele hartslag zit wanneer je tentje staat, kweekt dat ook niet lekker...
            Mij persoonlijk interesseert het niet zoveel, maar ik huur.. Ik heb in 2 jaar toch al snel een rug of 9 bespaard die anders in de coffeeshop waren beland.. dus de apparatuur en eventuele boete heb ik er al uit.
            En me huis uit? ach... weer es wat anders......
            tis natuurlijk net hoe je er zelf in staat.. als je al bijna doordraait van alle risico's en verhalen lijkt me dat niet lekker kweken.
            Maar ik zeg: Doen !
            good luck !
            Shivaman-s-Amnesia-scrogg

            Shivaman-s-BigBang-Church-en-Somango
            (running)

            Comment


              #36
              Re: graven onder het huis om kweektent neer te zetten i.p.v op zolder.

              Oorspronkelijk geplaatst door peterhendriks88 View Post
              moet alleen nog even me zolder afbouwen en iedereen me huis showe (zodat het niet meer hoeft wanneer d'r een tentje staat)
              Nou dat is inderdaad ook een gedoe. Ik had laatst ook bezoekers waarvan ik al aannam dat ze de zolder wilden zien. Het is gewoon een betonnen vloer met een zooi troep erop en een dak erboven. Maar goed, vrouwen zijn nou eenmaal nieuwsgierig. Was er dus op voorbereid en had mijn kast verstopt achter stapels dozen. Had de rumoerige dingen op een draadloze schakelaar gezet zodat ik die op afstand even uit kon zetten als ze gingen kijken

              De CV hangt bij mij ook op zolder, dus als daar een monteur voor komt dan kan ik ook weer aan het slepen met dozen. Daar moet ik nog wel eens wat beters voor regelen.

              Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

              Comment


                #37
                Re: graven onder het huis om kweektent neer te zetten i.p.v op zolder.

                welke niewe wet spreek jij toch de hele tijd over?
                ik kan er niks van terugvinden,en mocht dit zo zijn,
                geen zorgen, via internet bestel je alles,
                en daarbij hebben we nog de buurlanden,
                aan all deze spullen is met gemak nog steeds te komen,
                ookal zouw er geen growshop meer over zijn,

                de grond vind je tegenwoordig van plagron al in de betere tuinwinkels,
                de lampen haal je zo uit duitsland,
                dez zaden en de rest tover je zo op het net,

                het verschil word dat je er iets meer tijd in moet steken,
                en iets meer geduld moet hebben,
                omdat in de grow zowat alles is wat je moet hebben en wilt hebben,
                maar ach eer dat het zover komt,
                we moeten gewoon zorgen dat we ook juist stemmen gaan binnekort allemaal!
                want als we niet stemmen krijgt de grootste party weer onze stem, en dat willen we toch hopelijk allemaal niet meer dat hun weer doorkunnen gaan...

                staff

                Comment


                  #38
                  Re: graven onder het huis om kweektent neer te zetten i.p.v op zolder.

                  Dat wetsvoorstel voor het strafbaar stellen van het verkopen van kweekspullen voor hennepteelt, heb je niet van gehoord?

                  Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                  Comment


                    #39
                    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...croscoop-kopen

                    Comment


                      #40
                      Re: graven onder het huis om kweektent neer te zetten i.p.v op zolder.

                      Zit me alleen nog ad te vragen waar ik de afzuiging op uit laat komen..
                      Op de Zolder kamer komt de tent te staan.. Passieve luchtinvoer uit de zolder kamer zelf.. Maar wat moet afvoer?
                      die uit laten komenop de voorzolder? Zodat het daar gengd word met de normale lucht en vanuit daar vervolgens het huis verlaat?

                      Comment


                        #41
                        Re: graven onder het huis om kweektent neer te zetten i.p.v op zolder.

                        8 juli wordt dit behandeld in de 1ste kamer.

                        Comment


                          #42
                          Re: graven onder het huis om kweektent neer te zetten i.p.v op zolder.

                          Heey wietefras,
                          daar heb ik ind niks van meegekregen of gehoord.
                          ik zeg je eerlijk ik kijk ook niet echt meer zo 1.2.3 na de tv,

                          Nou dan weet ik het bij deze alsnog hehe,
                          bedankt!

                          staff

                          Comment


                            #43
                            Re: graven onder het huis om kweektent neer te zetten i.p.v op zolder.

                            Op TV heb ik het ook niet gezien, maar het is hier op het forum al een paar keer langsgekomen.

                            Op de site van de Eerste Kamer: Strafbaarstelling voorbereiding illegale hennepteelt

                            Is al aangenomen door de 2e kamer en over gediscussieerd in de 1e kamer. Alleen een stemming in de eerste kamer is nog nodig. Dat zou inderdaad, zoals MWay zegt, op 8 juli gebeuren. Vervolgens ben ik dan heel benieuwd of en dan hoe dat in de praktijk gaat werken.

                            Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                            Comment


                              #44
                              Re: graven onder het huis om kweektent neer te zetten i.p.v op zolder.

                              Heel simpel growshops kunnen sluiten wat moet je dan nog verkopen.
                              In plaats van BV wiet en stekken komt de rest er dan ook bij op het lijstje dat mag niet.
                              Oftewel je moet vanuit een lege winkel iets doen en een paar tientjes verdienen met kans op zeg 3 maanden.


                              Voor de oplettende onder ons dit is Ivo Opstelten-stoptelen zit gewoon in die dino zijn achternaam.

                              Comment


                                #45
                                Re: graven onder het huis om kweektent neer te zetten i.p.v op zolder.

                                Ze kunnen alles nog verkopen. Alleen niet aan wiettelers.

                                Het vreemde aan deze wet is dat er een soort omgekeerde vorm van bewijslast in zit. De growshop moet aantonen dat ze niet redelijkerwijs konden aannemen dat het om wietteelt ging. Bij een normale rechtsgang zou justitie juist moeten aantonen dat de growshop er van op de hoogte was dat het om wietteelt ging.

                                Als ik nou naar een growshop (of tuincentrum/tuinbouw winkel) ga en stug vol houd dat ik spaanse pepers of orchideen ga kweken?

                                Ik vraag me af wat een rechter of uiteindelijk de hoge raad van die constructie vindt.

                                Maar goed de truc is natuurlijk dat ze zo de growshops enorm kunnen treiteren. Als ze een wietplantage oprollen en daar een bon vinden van een growshop dan kunnen ze die growshop aanklagen. De vraag is dan of je daar als growshop eigenaar zin in hebt om dat risico te lopen.

                                Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                                Comment

                                Bezig...
                                X