Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Secdet Jarin 150x90x200 [LED 2 x 150 x Spectrabox) Luchtinlaat-> ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Secdet Jarin 150x90x200 [LED 2 x 150 x Spectrabox) Luchtinlaat-> ?

    Korting op 420shop
    Beste lezers,

    Bedankt voor het nemen van de tijd om mijn vraag te lezen en wellicht te beantwoorden. Dit wordt gewaardeerd.
    Ik ben een beginnende hobbykweker en heb een Secret Jardin DR II 150x90x200. Heb 6 planten in de groeifase staan, met een koolstoffilter en een fan voor de luchtcirculatie en twee x 150 watt LED. Heb een hele set gekocht, zie link: http://www.kweekotheek.nl/uitgelicht...LED-basic.html

    Mijn vraag is hoe het zit met de luchttoevoer van deze set. In principe is de tent altijd dicht en heb geen luchttoevoer volgens mij. Wordt de lucht automatisch ververst door de aanwezigheid van de Koolstoffilter? Neem aan dat er na is gedacht over deze set.

    Indien ik wel luchttoevoer nodig heb hoe zou ik dit het beste kunnen aanpakken?

    Enorm bedankt.

    Gr.

    #2
    Re: Secdet Jarin 150x90x200 [LED 2 x 150 x Spectrabox) Luchtinlaat-> ?

    luchttoevoer heb je altijd nodig passief of actief,

    de meeste onder ons werken met een passieve inlaat. wat moet je doen om wat verse lucht in de tent te krijgen gewoon wat flappen open zetten.
    Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
    Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

    Comment


      #3
      Re: Secdet Jarin 150x90x200 [LED 2 x 150 x Spectrabox) Luchtinlaat-> ?

      Yep, zet de ramen open in de tent..
      Die vierkante luikjes onderin moeten open om lucht in te laten. (geen licht)
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Re: Secdet Jarin 150x90x200 [LED 2 x 150 x Spectrabox) Luchtinlaat-> ?

        thugs en QnQ; zeer dank voor jullie snelle reply, heb de ramen / openingen gevonden. t gaat goedkomen. Nogmaals dank!

        Comment

        Bezig...
        X