Hallo,
Ik ben op dit moment al een tijdje bezig met een Siverbox II 120x120 maar ben totaal niet te spreken over de slechte kwaliteit van deze tent. Rits laat nu al los bij de stiksels (5 rondes mee gedraaid) en is ook totaal niet licht dicht en de overal kwaliteit is ook gewoon slecht
Reden dat ik deze tent heb is omdat ik hem voor 70 euro kon kopen van iemand.
Nu wil gaan uitbreiden naar een 240x120 maar ik wil nu dus de tent met de beste kwaliteit.
Zelf heb ik al heel wat onderzoek gedaan.
Wat ik zelf de beste tent lijk te vinden is the gorrila growtent. Jammer genoeg kan je die nergens in europa bestellen (mocht er iemand een adres weten hoor ik het graag)
Nu twijfel ik over een Secret jardin DR of een Greenroom.
Graag wil ik eens weten wat andere hier van vinden.
Dus ben benieuwd.
Ik wil gaan voor beste kwaliteit...
Ik ben op dit moment al een tijdje bezig met een Siverbox II 120x120 maar ben totaal niet te spreken over de slechte kwaliteit van deze tent. Rits laat nu al los bij de stiksels (5 rondes mee gedraaid) en is ook totaal niet licht dicht en de overal kwaliteit is ook gewoon slecht
Reden dat ik deze tent heb is omdat ik hem voor 70 euro kon kopen van iemand.
Nu wil gaan uitbreiden naar een 240x120 maar ik wil nu dus de tent met de beste kwaliteit.
Zelf heb ik al heel wat onderzoek gedaan.
Wat ik zelf de beste tent lijk te vinden is the gorrila growtent. Jammer genoeg kan je die nergens in europa bestellen (mocht er iemand een adres weten hoor ik het graag)
Nu twijfel ik over een Secret jardin DR of een Greenroom.
Graag wil ik eens weten wat andere hier van vinden.
Dus ben benieuwd.
Ik wil gaan voor beste kwaliteit...
Comment