Irie irie!
Hier is deel 2 van deze thread. Omdat ik nog met wat andere vragen zit, en meerdere keuzes heb qua kweeksets.
Aankoop zou voor binnen een week of 2 zijn, als de deur afgewerkt is en de afzuigingsbuis en isolatie er ligt.
Puntje 1: De ruimte
Ruimte waarin ik de tent kwijt wil is een zijkamer van de garage.
Hier heb ik deze week een deur geplaats, en ga ik nog isolatie bovenop leggen.
Heb wel wat schrik dat het te koud zou kunnen worden in de winter, omdat er geen verwarming is, maar merkte deze nacht wel al dat de deur een hele hoop warmte binnen houdt.
Dacht van moest het te koud worden in de winter 2 Tube Heaters voor de passieve inlaten te plaatsen
Puntje 2: De voeding
Hierin heb ik nog heel wat te lezen, want ik ken er zeer weinig van. Moest iemand goede (makkelijke) voedingslijnen weten, mag hij het altijd vermelden.
Puntje 3: De tent!
Ik heb 3 complete sets waartussen ik aan het twijfelen ben, ik som ze hier even op met de plus en minpunten.
DE SJOP:
De complete set bestaat uit:met fancontrollerDEGROWSHOP.EU:GREENSELL:
Pro kweektent 100x100x200* Ruim en hoge kweektent met 1 deur en 2 grote vensters. (Hierbij zou ik voor de Mammoth Pro gaan)
Schakelklok relais box 1000 watt Schakelt veilig verlichting setjes tot 1000 watt.
Profi 400 watt verlichting set.
Lumii 400 watt HPS kweeklamp.
ELT 400 watt VSA of Philips Light Gear 400 watt VSA.
Breed straal reflector kap.
G-Tools afzuiger, met externe thermostaat, en ingebouwde Fan controller/klimaat regelaar
Banden om het filter op te hangen word bij de tent geleverd.
Evenals 4 dwars liggers waar u het filter of de kweeklamp aan op hangt.
Er zitten 2 stukken slang bij, 1 voor tussen filter en zuiger, en 1 om van de zuiger de tent uit te gaan.
Slang klemmen worden ook meegeleverd 3 stuks.
Er passen maximaal 16x 11 Liter potten in. U krijgt er dus 16 potten bij.
Thermometer met ingebouwde hygrometer
Hier is deel 2 van deze thread. Omdat ik nog met wat andere vragen zit, en meerdere keuzes heb qua kweeksets.
Aankoop zou voor binnen een week of 2 zijn, als de deur afgewerkt is en de afzuigingsbuis en isolatie er ligt.
Puntje 1: De ruimte
Ruimte waarin ik de tent kwijt wil is een zijkamer van de garage.
Hier heb ik deze week een deur geplaats, en ga ik nog isolatie bovenop leggen.
Heb wel wat schrik dat het te koud zou kunnen worden in de winter, omdat er geen verwarming is, maar merkte deze nacht wel al dat de deur een hele hoop warmte binnen houdt.
Dacht van moest het te koud worden in de winter 2 Tube Heaters voor de passieve inlaten te plaatsen
Puntje 2: De voeding
Hierin heb ik nog heel wat te lezen, want ik ken er zeer weinig van. Moest iemand goede (makkelijke) voedingslijnen weten, mag hij het altijd vermelden.
Puntje 3: De tent!
Ik heb 3 complete sets waartussen ik aan het twijfelen ben, ik som ze hier even op met de plus en minpunten.
DE SJOP:
De complete set bestaat uit:met fancontrollerDEGROWSHOP.EU:GREENSELL:
Pro kweektent 100x100x200* Ruim en hoge kweektent met 1 deur en 2 grote vensters. (Hierbij zou ik voor de Mammoth Pro gaan)
Schakelklok relais box 1000 watt Schakelt veilig verlichting setjes tot 1000 watt.
Profi 400 watt verlichting set.
Lumii 400 watt HPS kweeklamp.
ELT 400 watt VSA of Philips Light Gear 400 watt VSA.
Breed straal reflector kap.
G-Tools afzuiger, met externe thermostaat, en ingebouwde Fan controller/klimaat regelaar
Banden om het filter op te hangen word bij de tent geleverd.
Evenals 4 dwars liggers waar u het filter of de kweeklamp aan op hangt.
Er zitten 2 stukken slang bij, 1 voor tussen filter en zuiger, en 1 om van de zuiger de tent uit te gaan.
Slang klemmen worden ook meegeleverd 3 stuks.
Er passen maximaal 16x 11 Liter potten in. U krijgt er dus 16 potten bij.
Thermometer met ingebouwde hygrometer
Comment