Re: Complete kweektent, of niet?
Wat ik nu anders zou hebben gedaan
400w hps ipv 250w hps (misschien zelfs 600w die ik terugdim naar 400 w)
Ik wilde oorspronkelijk t neon
maar growshop overtuigde mij van HPS
250w vond ik eigenlijk al hoog ivm brandgevaar (nb)
De tent dr 90x90 op zich fijne tent, nu had ik voor lodge of twin gekozen
ivm de aparte voorgroei/droogruimte wel wat inleveren op groeihoogte maar dat had ik er voor over gehad. Een wide tent bijv 120 bij 60 cm lijkt mij ook wel wat vind het niet prettig om steeds alle planten achtrr eruit te halen om ze te checken.
Hamerslagkap met kroonsteenaansluiting, nu had ik gekozen voor lamp/kap met mooie stekker aansluiting ivm hogere veiligheid.
Kroonsteentjes houden vlgs mij niet van hoge lv.
Temperatuur/hygrometer in de tent, had ik nu met schermpje buiten tent genomen hoef je niet steeds de tent open te ritsen ivm check lv en temp.
Omdat de tent heeft gestaan op slaapkamer van mijn zoon had ik beter voor softbox gekeken, op zich maakt de ruck 4 standen die in de tent hangt niet zoveel geluid maar toch te veel hinder voor hem, tent staat nu in garage dus dat probleem is opgelost.
Verder had ik wel temperatuurcontroller op mijn
ventilator willen hebben, ook wel handig
Zijn eigenlijk allemaal 'luxe' problemen want alles functioneert prima!
Een EVSA is een elektronisch voorschakelapparaat wat minder heet dus veiliger en stiller blijft dan een gewone magnetische VSA.
Als de LV in de garage hoog is en je haalt de lucht vanuit je garage
gaat de LV in de tent nog hoger zijn, hou daar rekening mee.
Als je de lucht uit je tent naar buiten blaast, hou dan rekening met dampvorming met kouder weer waardoor een soort van rookpluim kan ontstaan, ik weet niet of dat bezwaarlijk voor je is ?
Wat ik nu anders zou hebben gedaan
400w hps ipv 250w hps (misschien zelfs 600w die ik terugdim naar 400 w)
Ik wilde oorspronkelijk t neon
maar growshop overtuigde mij van HPS
250w vond ik eigenlijk al hoog ivm brandgevaar (nb)
De tent dr 90x90 op zich fijne tent, nu had ik voor lodge of twin gekozen
ivm de aparte voorgroei/droogruimte wel wat inleveren op groeihoogte maar dat had ik er voor over gehad. Een wide tent bijv 120 bij 60 cm lijkt mij ook wel wat vind het niet prettig om steeds alle planten achtrr eruit te halen om ze te checken.
Hamerslagkap met kroonsteenaansluiting, nu had ik gekozen voor lamp/kap met mooie stekker aansluiting ivm hogere veiligheid.
Kroonsteentjes houden vlgs mij niet van hoge lv.
Temperatuur/hygrometer in de tent, had ik nu met schermpje buiten tent genomen hoef je niet steeds de tent open te ritsen ivm check lv en temp.
Omdat de tent heeft gestaan op slaapkamer van mijn zoon had ik beter voor softbox gekeken, op zich maakt de ruck 4 standen die in de tent hangt niet zoveel geluid maar toch te veel hinder voor hem, tent staat nu in garage dus dat probleem is opgelost.
Verder had ik wel temperatuurcontroller op mijn
ventilator willen hebben, ook wel handig
Zijn eigenlijk allemaal 'luxe' problemen want alles functioneert prima!
Een EVSA is een elektronisch voorschakelapparaat wat minder heet dus veiliger en stiller blijft dan een gewone magnetische VSA.
Als de LV in de garage hoog is en je haalt de lucht vanuit je garage
gaat de LV in de tent nog hoger zijn, hou daar rekening mee.
Als je de lucht uit je tent naar buiten blaast, hou dan rekening met dampvorming met kouder weer waardoor een soort van rookpluim kan ontstaan, ik weet niet of dat bezwaarlijk voor je is ?
Comment