Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ja het hoeft ook allemaal niet zo duur te zijn ik heb dit jaar alleen mijn zaden betaald dat was 12,50 en flesje voeding van 3,50 en bloeivoeding krijg ik van een maatje dus meer heb ik niet nodig
Oorspronkelijk geplaatst door IlikebigbudsView Post
ja het hoeft ook allemaal niet zo duur te zijn ik heb dit jaar alleen mijn zaden betaald dat was 12,50 en flesje voeding van 3,50 en bloeivoeding krijg ik van een maatje dus meer heb ik niet nodig
Oja natuurlijk xD de zaden nog :p da is voor mij 27,- voor 2st ja wel duur kweet et
Think different van dutch passion
60 day wonder van dna genetics
ach ja ik heb gewoon bij lokale growshop zaden gehaald zonder daar meer dan de naam van te weten en aarde had ik gelukkig nog genoeg liggen alleen 20l bemeste tuinaarde moeten halen toen ik ze ging verpotten in de definitieve potten dus ik zit nog maar op 20,- voor mijn kweekje dit jaar
Bij Wildkamp heb ik ooit 20 budgetline 65 liter speciekuipen gekocht voor 7 euro stuk.
Ze vroegen wel met ik met 20 speciekuipen moest aanvangen: ze waren bestemd om bramen, frambozen en bamboe in op te potten in onze tuin, want die woekeren enorm.
Ik heb ze inderdaad ingegraven in de tuin voor de bramen enz.
Maar je kan ze voor van alles gebruiken.
[COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]
Comment