Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
pc grow ?
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: pc grow ?
voorgroei gaat max 1 week zijn. zit mee beperkte ruimte dus rap in bloei trekken.
de reden dak er vier zaadjes ingelegd heb is omdat ik direkt wil kunnen starten mee een eb en flow syteem op coco's. heb er ook al alles voor in huis behalve de coco's.
de foto's zullen blijven volgen , ben nu wel wa men andere topic uit het oog verloren der straks ook is nen update van doen
zal blij zijn als alles in 1 kas zit dan kan ik het ook gemakkelijker bijhouden. nu staat alles
hier zo wat verspreid tot zelfs dit bakkie op de keukentafel
morgen begin ik aan die kas te bouwen, heb alles in huis dus verwacht niet echt veel prob.
zal veel picca's voorzien van den bouw ook mss nuttig voor iemand,
a friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne
Comment
-
Re: pc grow ?
hier nog even een paar foto's van derjuist,
alles verloopt heel vlot,
dit was het voor nu, alles verloopt nog steeds vlotjes, ph en ec worden de volgende keer dus dinsdag bij het verversen op 6.0ph en 1.2ec gezet.
deze waarden zijn volgens het schema,
grtz
vergeten zeggen, deze middag kwam er een kennis langs met een remorkske vol. jaja koelcelpanelen ik super blij, zijn stukken van 1.2 op 2.5 lang en 10 D. deze worden normaal morgen, als de cirkelzaag hier geraakt nog verzaagt op maat. dan is het nog de openingen uitboren voor aanzuig en afzuig enz...
als dit al gedaan is word ze samen gestoken en afgekit dit word een ideale klimaat beheersing
aja wie mss intresse heeft in die panelen laat maar iets weten via pm der is altijd wel iets te regeln
grtza friend with weed, is a friend indeed. zegge ze altijd maar das toch te zien zenne
Comment
Comment