Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Middelen tegen Spint en Thrips.
Doe je nooit ? Dus je hebt al diverse malen stekken gekocht, en die afgebloeid zonder behandeling, en zonder spint te krijgen ?
Da's best wel uniek in Nederland. Bij stekken krijg je eigenlijk altijd gratis ongedierte, da's het grote nadeel aan stekken.
Ik zou stekken altijd dopen bij binnenkomst, en na een week nog een keer, en evt. na 2 weken nog een keer helemaal, boven en onder, spuiten.
bevalt me prima , ik heb er 3 trays in staan dus 6 potten .. water geven gaat helemaal automatisch , een maal per week vat aanmaken.De voeding doet het ook perfect , geen schommelingen in waardes tot nu toe.
je kan er idd 2 maal een easy2grow in kwijt met 4 potten van 18 liter , dat past mooi in 60 bij 60. Ik heb het vat er ook buiten staan , wel op een voet van 30cm hoog , dan loopt het vat echt leeg zonder pomp of zo
Je stekken kan je het best behandelen met neemolie opgelost in water, en dan je stekjes ermee besproeien
Spint en andere beestjes kunnen zich dan niet meer voortplanten en gaan traag doodgaan
heb geen foto's gemaakt , en staat nu vol dus je ziet niks meer van de potten maar staat genoeg info op internet over easy2grow .... zal volgende keer wat pics maken
eerste kweek is goed gelopen , wel moet ik de kast nog wat aanpassen .... het scrog rooster hangt te laag , kan niet meer bij de potten als alles vol staat
had 550 g droog en geknipt .... erg blij mee met dit systeem , volgende keer maar eens de airdomes erbij proberen .... heb als voeding gewoon standaard schema van leverancier aangehouden
heb 1 maal een klep gehad die bleef hangen ...... ff eruit halen , schoonmaken en deed het weer
Comment