Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Homebox vs Secret Jardin
Collapse
X
-
Re: Homebox vs Secret Jardin
nou jongens laten we het gezellig houden en idd reageren op het topic ik kan je helaas niet helpen HULK maar denk dat er toch wel wat reviews te vinden moeten zijn? of is deze techniek echt zo nieuw dat die er nog weinig zijn?
succes ermee in elk geval hoop dat iemand je er meer over kan vertellen en ik ben ook wel benieuwd omdat ik nog een tentje zoek voor volgend jaar ergens
-
Re: Homebox vs Secret Jardin
Oorspronkelijk geplaatst door Ilikebigbuds View Postnou jongens laten we het gezellig houden en idd reageren op het topic ik kan je helaas niet helpen HULK maar denk dat er toch wel wat reviews te vinden moeten zijn? of is deze techniek echt zo nieuw dat die er nog weinig zijn?
succes ermee in elk geval hoop dat iemand je er meer over kan vertellen en ik ben ook wel benieuwd omdat ik nog een tentje zoek voor volgend jaar ergens
Wist in het begin niet dat de PAR+ zo nieuw was qua techniek. Dacht dat er eventueel al wel wat members zouden zijn met ervaring. Ik ga ook ff wat speurwerk doen. Mocht ik wat tegenkomen zal ik je zeker op de hoogte brengen.
Groene groet,
Hulk
Comment
Comment