Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
je hebt kaarslichtjes die 4 uur of 8 uur branden, zelf kweek ik in mijn wasruimte maar volgens mij is dat nu een stenen muur of een tent blijft hetzelfde alles zit in steen dus ook geen brandgevaar. intussen eens uitgerekend kost per dag met 3 theelichtjes 0.42 cent voor 8 uur
Open vuur gebruiken, ik weet niet. Het is een goedkope manier, eerlijk is eerlijk. Welke afmeting heeft je tent ? Daarbij hebben ze geen last van het licht wat van zo kaars afkomt, vooral als ze in de bloei staan ?
Zelf gebruik ik geen theelichtjes had gewoon die tip gelezen op internet en hier geplaatst omdat ik persoonlijk het een goede tip vind. IK kweek niet in een tent maar in mijn wasplaats min temp daar is nu 20 graden en ik verwarm die plaats met vloerverwarming.
Ik heb het er maar gewoon mee te doen. Gister ging ik kijken in mijn tent :O. Weet je wel niet wat ik zag!!? Het was 9 graden. Maar de toppen worden wel dikker met de dag. En de planten zijn ook gewoon redelijk groot. Hebben 7 bladeren. Tis ernstig maar ik ga kijken hoeveel ik ga oogsten.
Als je je afzuiging niet nodig hebt kan je licht bij verwarmen in de tent. Maar dan begint het te ruiken en wordt de kans op toprot ook groter. Dus zeker die lv in het oog houden en zoeken naar donkere plekken. Toprot begint tegen de stam, dus eens je het gezien hebt kan half de top er al aan zijn. En goed verluchten. Temperatuur is niet uw grootste probleem in de bloei, wel condensatie met toprot als gevolg.
ik blijf adviseren naar buitensoorten
niks afghaan of kush of widow of skunk
soorten die zich buiten bewezen hebben en buiten gekweekt zijn kunnen goed tegen de kou
de kush en afghaan soorten die wij kennen zijn allemaal binnen gekweekt dus die genetica kan al minder goed tegen de kou
autoflowers bv. zouden geen slechte optie zijn met als voordeel dat deze niet te groot worden en meer op 1 m2 kunt plaatsen als met normale soorten.
Comment