Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweken in koude ruimte

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Kweken in koude ruimte

In dat geval zou ik mijn huis helemaal elektrisch gaan verwarmen.
    Dan is je hele huis verwarmd voor minder dan 10 euro per jaar.
    Ik zou de komma drie posities naar rechts verplaatsen: 940 watt lijkt me waarschijnlijker.
    [COLOR=#000080][I]Wie ik ben, is mijn persoonlijkheid,
    mijn houding richting jou is afhankelijk van hoe jij bent.[/I][/COLOR]

Comment

Vind zelfs 940watt voor een nacht erg weinig, voor electra gezien. Ik kan me niet voorstellen dat deze onder de 1000watt zijn, zou je eens kunnen kijken of je kunt zien hoeveel watt die kachel is ?

Comment

'n vorstbeschermer is al minimaal 400 watt
        kacheltje wat word beschreven moet nog uitgevonden worden in ieder geval
        HOE MOET IK ONTKIEMEN
        JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Je hebt ook kacheltjes va 500 watt hoor. Maar vindt dit alsnog te hoog.

Comment

ik heb 'n kacheltje van 2000 watt
            ja dat kost wel 'n paar cent stroom
            so what
            betalen en klaar

daarnaast lijkt het me slimmer de ruimte buiten de tent/hok op temperatuur te houden zodat de verschillen IN de tent minimaler worden
            HOE MOET IK ONTKIEMEN
            JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

Comment

Ja, idd 940 Watt uiteraard.

Ik heb het op het gemiddeld verbruik. Hij draait immers niet constant, maar slaat aan en af...

De kachel verbruikte 4.25 kWh op 4.5 uur ..., wat omgerekend neerkomt op gemiddeld 0.94 kW

Temperatuur buiten de tent constant houden lijkt me serieus duurder uit te vallen...

Hoeveel watt het toestel is, weet ik niet, sticker is verdwenen ..

Comment

Als je de afzuiger aan hebt staan dan verwarm je de ruimte buiten de tent ook.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Daarom, tis het zelfde.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Manzo View Post
                    Ja, idd 940 Watt uiteraard.

Ik heb het op het gemiddeld verbruik. Hij draait immers niet constant, maar slaat aan en af...

De kachel verbruikte 4.25 kWh op 4.5 uur ..., wat omgerekend neerkomt op gemiddeld 0.94 kW

Temperatuur buiten de tent constant houden lijkt me serieus duurder uit te vallen...

Hoeveel watt het toestel is, weet ik niet, sticker is verdwenen ..
                    Ongeveer 1 kilowat per uur, dat zijn er 12 in de donkere periode met de afzuiger uit en geuroverlast. Dat is het dubbele van een tent met 400 watt lamp inclusief afzuiger en clipfan. En dan is die verwarming sowieso 2000 watt op zijn minst. Wordt wel hele dure wiet op die manier.

Comment

Zou een haardoger de "job" niet kunnen doen
                      Die blaast de warmte nog eens rond en is regelbaar 1000w-2000w

Comment

Ik hoop dat dat om mee te lachen is.

Comment

Ja

Comment

2 dubbelen. kan je beter 2 tentjes hebben en dan vervolgens om en om de lamp aan doen. Dan vervolgens de lucht naar elkaar toezuigen. Zo heb je altijd die warme lucht in een donkere ruimte omdat links of rechts wel een tentje aanstaat. Denk je dat je met een 600 watt lamp 2 kleine tentjes kan verwarmen? En dan heb je ook maar 1 filter nodig klopt dat?

Comment

nee dat klopt niet ten eerste hebben planten VERSE lucht nodig
                              ten 2e als je 'gesloten' om en om draait loopt de LV dusdanig hoog op dat het een garantie op rot oplevert
                              dus 2 hokjes om en om draaien ;
                              beide een afzuiger en filter welke naar 'buiten' afblazen
                              2 afzuigers welke het warme hokje afzuigen en inblaast naar de koude
                              enige nadeel is dat je dan je onderdruk kwijt bent en dus je tentjes gaat ruiken
                              Het leven van een wietkweker gaat niet over rozen

Comment

Er zijn ook (semi)-gesloten kweken. Verse lucht heb je dus niet nodig, maar dan moet je mogelijk wel zelf zorgen voor CO2 en inderdaad een droger erbij.

Je kunt ook een warmtewisselaar gebruiken waarbij je de inkomende lucht laat opwarmen door de uitgaande lucht.

Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

Comment

Bezig...
                                X