Omdat het bij mij zomers best warm kan worden in huis zat ik alvast voouit te denken hoe ik een budget koeling kan maken zonder al teveel moeite temoeten doen dagelijks. Nu heb ik nog een kleine oude vriezer staan die ik wil proberen om om te bouwen tot een koude invoer.
Mijn id was om aan de zijkant een 100/125mm gat te maken in de vriezer en dmv een slang de kweekruimte in.
Aan de andere kant of in de deur wou ik dan een hoop kleine gaten boren als inlaat.
Ik verwacht dat de vriezer flink wat koelvermogen verliest door de in en uitvoer waardoor de temperatuur van de invoer op 0-10 grade zal komen. Mja wie zal het zeggen.
Ben benieuwd wat jullie er van denken.
Anders proberen we het binnenkort gewoon een x
Het id kwam omdat kleine aircotjes zo godvergeten duur zijn in aanschaf en stroomverbruik.
Greets psy
Mijn id was om aan de zijkant een 100/125mm gat te maken in de vriezer en dmv een slang de kweekruimte in.
Aan de andere kant of in de deur wou ik dan een hoop kleine gaten boren als inlaat.
Ik verwacht dat de vriezer flink wat koelvermogen verliest door de in en uitvoer waardoor de temperatuur van de invoer op 0-10 grade zal komen. Mja wie zal het zeggen.
Ben benieuwd wat jullie er van denken.
Anders proberen we het binnenkort gewoon een x
Het id kwam omdat kleine aircotjes zo godvergeten duur zijn in aanschaf en stroomverbruik.
Greets psy
Comment