Hallo'kes
Eerst en vooral mijn beste wensen voor iedereen, en al wa je blablablablablablabla.
Heb mij op het einde van 2014 alles aangeschaft bij www.urbangrardenshop.nl
En heb mij dit weekend geinstalleerd, en hierbij zal ik willen vragen aan jullie voor controle.
Mijn tent is de Hortilab 1x1x2 geworden.
Heb deze tent op mijn eentje opgezet, en dit ging redelijk gemakkelijk.
Als afzuiging wou ik eigenlijk een softbox, maar mijne ruimte is 2.38. tent=200, softbox=40, dus niet mogelijk.
Den urban alien raadde mij een G-tools kit aan. 420m3 met dimmer en filter.
Heb de filter en afzuiging verbonden met een oversteek flens, met rubbere afsluitringen binnen in.
Dat sluit alles perfect af, moet nog wel de ingang van de afzuig nog een beetje bij schuren voor een betere afsluiting.
En het hangt niet door zoals eerst met die flexibele slangen.
De afzuigslang gaat naar boven, en zo naar een geluidsdemper met de uitgang bij een gekantelde gesloten/ open raam.
En ik kan er gelijk naast slapen, maar in de zomer??
DSC_0008.jpgDSC_0009 (2).jpgDSC_0010.jpg
Voor de verlichting heb ik gekozen voor de gerespecteerde Gavita lijn 400w + hamerslag kap + Davin klok.
De verlichting heb ik aangesloten op een stopcontact dat alleen dient voor de verlichting.
Stopcontact > verlengkabel > Davin > EVSA > en dan direct naar de lamp en niet via de klem.
De aarding heb ik kunnen vastklemmen tussen metaal.
DSC_0011.jpgDSC_0013.jpgDSC_0015.jpg
De elektriciteit: de verlichting zit op 1 stopcontact, de rest op een andere stopcontact > verdeeldoos > Verlengkabel > Verdeeldoos > (afzuiging, fan).
Den Davin en den EVSA staan op een vensterbank die altijd koud heeft. zolang dat ik de cv niet aanstel. wat ik eigenlijk niet van plan ben want alles staat op de slaapkamer. Gezondheid en veiligheid hebben voorrang.
DSC_0018.jpgDSC_0017.jpg
Dan nog de rest
DSC_0016.jpgDSC_0014.jpgDSC_0019.jpg
Wat moet ik nog doen.
Mijne inlaat moet ik nog doen, mijn grootste aan de zijkant worden geblokkeer door mijn bed en den cv.
Voor mijn 2 achterste zijn mijn flexibele slangen van 80 net te groot.
Ga aan mijne inlaat wel damkap filter monteren.
Mijne brandblusser beter monteren, mss met velcro lint of zo.
In de toekomst toch een softbox aanschaffen, want de tent is eerder 198 dan 200, en volgens mijne meter heb ik nu 42cm over??????
De zaadjes staan er al in, maar daar ga ik een andere topic over openen.
Gelieve commentaar geven want daarmee geraak ik vooral mee vooruit, + of - commentaar zijn welkom.
Ps met dank aan Urban Alien voor zijne service.
gr Popeye
Eerst en vooral mijn beste wensen voor iedereen, en al wa je blablablablablablabla.
Heb mij op het einde van 2014 alles aangeschaft bij www.urbangrardenshop.nl
En heb mij dit weekend geinstalleerd, en hierbij zal ik willen vragen aan jullie voor controle.
Mijn tent is de Hortilab 1x1x2 geworden.
Heb deze tent op mijn eentje opgezet, en dit ging redelijk gemakkelijk.
Als afzuiging wou ik eigenlijk een softbox, maar mijne ruimte is 2.38. tent=200, softbox=40, dus niet mogelijk.
Den urban alien raadde mij een G-tools kit aan. 420m3 met dimmer en filter.
Heb de filter en afzuiging verbonden met een oversteek flens, met rubbere afsluitringen binnen in.
Dat sluit alles perfect af, moet nog wel de ingang van de afzuig nog een beetje bij schuren voor een betere afsluiting.
En het hangt niet door zoals eerst met die flexibele slangen.
De afzuigslang gaat naar boven, en zo naar een geluidsdemper met de uitgang bij een gekantelde gesloten/ open raam.
En ik kan er gelijk naast slapen, maar in de zomer??
DSC_0008.jpgDSC_0009 (2).jpgDSC_0010.jpg
Voor de verlichting heb ik gekozen voor de gerespecteerde Gavita lijn 400w + hamerslag kap + Davin klok.
De verlichting heb ik aangesloten op een stopcontact dat alleen dient voor de verlichting.
Stopcontact > verlengkabel > Davin > EVSA > en dan direct naar de lamp en niet via de klem.
De aarding heb ik kunnen vastklemmen tussen metaal.
DSC_0011.jpgDSC_0013.jpgDSC_0015.jpg
De elektriciteit: de verlichting zit op 1 stopcontact, de rest op een andere stopcontact > verdeeldoos > Verlengkabel > Verdeeldoos > (afzuiging, fan).
Den Davin en den EVSA staan op een vensterbank die altijd koud heeft. zolang dat ik de cv niet aanstel. wat ik eigenlijk niet van plan ben want alles staat op de slaapkamer. Gezondheid en veiligheid hebben voorrang.
DSC_0018.jpgDSC_0017.jpg
Dan nog de rest
DSC_0016.jpgDSC_0014.jpgDSC_0019.jpg
Wat moet ik nog doen.
Mijne inlaat moet ik nog doen, mijn grootste aan de zijkant worden geblokkeer door mijn bed en den cv.
Voor mijn 2 achterste zijn mijn flexibele slangen van 80 net te groot.
Ga aan mijne inlaat wel damkap filter monteren.
Mijne brandblusser beter monteren, mss met velcro lint of zo.
In de toekomst toch een softbox aanschaffen, want de tent is eerder 198 dan 200, en volgens mijne meter heb ik nu 42cm over??????
De zaadjes staan er al in, maar daar ga ik een andere topic over openen.
Gelieve commentaar geven want daarmee geraak ik vooral mee vooruit, + of - commentaar zijn welkom.
Ps met dank aan Urban Alien voor zijne service.
gr Popeye
Comment