Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

installatie controle AUB

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: installatie controle AUB

Hehe, ik woon tussen de tomaten en paprika serres in de buurt hier, aardbeien zetten ze hier ook onder licht, ik weet alleen nog niet hoe ze dat doen.
    Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

zelfs tussen de azalea's.
      je moet maar een keer naar terneuzen naar die serre's gaan kijken.
      gr

Comment

Als jij meer gaat zweten doordat er 1 HPS van 400 watt aan staat, gaat er iets niet goed lijkt me... Ik zit in een woon/slaap kamer te kweken. 300 watt turbo neon en 1200 watt HPS. Een deel blaas ik af naar buiten toe, en ik moet de kachel er bij aan doen om het hier 24 graden te krijgen. (verhoudingsgewijs zullen wij ongeveer even veel watt per m3 hebben qua ruimte) En heb je al eens naar je temperatuur gekeken in de tent, wanneer de lamp een half uur ofzo aan staat? Ben erg benieuwd wat die dan in je tent is... (boven de 30 graden is gewoon slecht) Ik had zelf een 440 m3 G-tools temp gestuurde afzuiger, en die maakte toch echt wel herrie op 20%, als die uberhaupt al ging draaien met zo'n laag vermogen. (bromtoon ofzo) Die van mij begon volgens mij pas te draaien vanaf 30%?
        Last edited by Bohica; 16 January 2015, 03:43.
        Still learning... Respect, ook voor de mensen die tegen beter weten in hun eigen koers trekken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door De Witte View Post
          Hehe, ik woon tussen de tomaten en paprika serres in de buurt hier, aardbeien zetten ze hier ook onder licht, ik weet alleen nog niet hoe ze dat doen.
          schakelaar.gif
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Ik zou gewoon die overbuur aanspreken :p. Lekker aan het kweken buurman hahaha :p

Comment

En dan krijgt die overbuur 3 dagen later toevallig petten op bezoek.
              Wat zou hij dan denken ..
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

waar ik vroeger woonde heb ik mijn eerste plantje gewoon voor het raam gezet op het 1ste verdiep.
                een maand later stonden in mijn straat voor 10/15 ramen wel een plantje. Allemaaal op het zuiden gericht.

Bohica > ik ben zoizo al een zweter in mijn bed. maar deze nacht was het een stukken beter met het raam open. en in de kast toch nog rond de 24/25 toppie.

En qwa licht voor s'avond heb ik toch liever een geel dan zo'n fel wit licht om bij TV te kijken.

gr

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

lichtje net uit.
                mini= out 20.1
                in 19.1

Max= out 28
                in 27.1

LV 41/51%

G-tools 20% en ik voel een lucht stroom.

gr

Comment

Bezig...
                X