Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
kweektent mammoth pro of een secret jardin wie heeft evaring met deze kwaliteit
Collapse
X
-
Re: kweektent mammoth pro of een secret jardin wie heeft evaring met deze kwaliteit
Mammoth was de oorspronkelijke fabrikant voor Secret Jardin. Die twee hebben ruzie gekregen en SJ ging toen de spullen in Marokko laten maken. De fabrikant uit China ging hier zelf leveren onder de naam Mammoth.
Die tenten zijn dus niet voor niets heel vergelijkbaar. Al zijn ze sinds de breuk wel ietsje uit elkaar aan het groeien.
Comment
-
Re: kweektent mammoth pro of een secret jardin wie heeft evaring met deze kwaliteit
niet zo maar de 1ste beste shop binnenwandelen,maar goed de prijzen vergelijken,
er zit best wel veel prijsverschil onderling bij de verschillende shops,en het is uiteindelijk toch maar dezelfde tent die je koopt.
sommige rippen je terwijl je erbij staat
Comment
-
Heb je speciaal voor die vraag een account aangemaakt, of gaan we je hier vaker zien met die nick ?
Ahja, dat vraag ik me dan af heh, als ik zo'n nick zie.
En ik zeg/type meestal wat ik denk.
Als je wat blijft rondhangen is het wel zo netjes als je jezelf even voorstelt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View PostHeb je speciaal voor die vraag een account aangemaakt, of gaan we je hier vaker zien met die nick ?
Comment
-
Ben jij jou nou het vervelen of wat ? of ben je de beheerder van deze site of wat zit je dwars ? of loop je nou gewoon intresant te doen
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
en als ik nou speciaal voor deze vraag wat ik stelde een acount heb aan gemaakt zow wat? wie ben jij dan om daar wat over te zeggenLast edited by vraag; 22 January 2015, 19:15.
Comment
-
Ik heb genoeg te zeggen hoor, maar reageerde op Q zijn opmerking
Je moet wel een beetje humor kunnen waarderen Vraag.
Eigenlijk heb je gewoon een leuke 'nickname' uitgezocht.
Maar terug naar je vraag. Vraag jezelf eerst af met welke afmetingen je tent kan of moet hebben, hierbij rekening houdend met slangen voor aan- en afvoer. (Hoeveel plantjes wil je kweken, welke licht etc. ) Er zijn meer merken dan Secret Jardin of Mammoth.
Kijk naar de specificaties en vergelijk deze met elkaar.
Verder nog vragen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Stemma View PostIk heb genoeg te zeggen hoor, maar reageerde op Q zijn opmerking
Je moet wel een beetje humor kunnen waarderen Vraag.
Eigenlijk heb je gewoon een leuke 'nickname' uitgezocht.
Maar terug naar je vraag. Vraag jezelf eerst af met welke afmetingen je tent kan of moet hebben, hierbij rekening houdend met slangen voor aan- en afvoer. (Hoeveel plantjes wil je kweken, welke licht etc. ) Er zijn meer merken dan Secret Jardin of Mammoth.
Kijk naar de specificaties en vergelijk deze met elkaar.
Verder nog vragen ?
ok nice sayed like a boss
moest ie nog twijfelen;
hint hint hahahaha heerlijk
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
keuze genoeg welk formaat ?!
Comment
-
Geen ervaring met SJ omdat (zoals hier al vermeld) je daar op het internet redelijk wat klachten kunt lezen na hun verhuis.
Heb zelf een Mammoth Pro en ben er zeer tevreden van. Genoeg in/afvoergaten, grote deur en 2 grote zijdeurtjes.
Aan 2 kanten zijn er ook strips die je kan openzetten voor passieve inlaat.Stap voor stap geraken we er wel.
Comment
Comment