Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

WelQe HPS lamp in je EVSA ?

Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: WelQe HPS lamp in je EVSA ?

Oorspronkelijk geplaatst door FlintStoned View Post
    [ATTACH=CONFIG]258389[/ATTACH]
    gehele run op 110% 600 wat

Zo ziet mijn ralight er nu ook uit na 3 rondes!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Help hem/haar dan!

Comment

Hier een Lumii Sunblaster 400w en na 3 kweken ziet deze er nog als nieuw uit.
      Ik zou het bijna verdacht gaan vinden na al deze kromme lampen te zien
      Stap voor stap geraken we er wel.

Comment

De 600 sunblaster ook. Al hangt er nu een gavita boven, toch nog ietske beter.

Comment

Mijn philips en osram beide scheef. De Osram had het nog geen enkel kweekje uitgehouden.

Mijn gavita is besteld!
          Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
          Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

ik als een beginner kan hier geen uitleg over geven maar ik heb wel al zoveel problemen gezien en gelezen ondertussen op forums enzo bij materialen voor binnen kweken lampen evsa enzv...
            en vele growshops geven hier ook geen uitleg over of met een bijgeleverd schematje voor wat-waar en hoe alles aan te sluiten en welke materialen te combineren die geen problemen geven met elkaar.
            ik zie ook dat de duurdere merken veel doorbranden en problemen geven en dit bij mensen die het al jaren doen en alles goed aansluiten zoals het hoort vind dat wel spijtig want je vertrouwd toch op zulke goede merken.
            de boodschap is investeer ook goed in brandveiligheid lijkt mij zo dat was ook mijn eerste gedacht toen ik zelf wilde kweken.
            ik heb zelf u buiten de tent een 12 liter schuimblusser aan het plafond direct een grote gepakt en een 3kg schuimblusser in de tent dat vind ik zelf het minste wat je kan doen.
            ik wil nu ook geen mensen bang maken maar veiligheid word toch bij velen over het hoofd gezien...zelfs bij growshops. vriendelijke groetjes van de afblasers

Comment

Bezig...
            X