Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Aankoop all-in-one groeikast

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Aankoop all-in-one groeikast

Je kan minstens net zo goed van boven wateren.
    De regen komt ook niet van onder.

't Blijft gewoon een kwestie van doen, en als je tegen een probleem op loopt, dan laat je 't even weten op 't forum en lossen we 't op.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Met een onkruidsproeier heb je toch nog een redelijke lans nodig, lijkt me. En je blijft aan klooien met het mikken. Tot slot DENK ik het het lastiger is om goed af te lezen hoeveel water je al gegeven hebt. Maar misschien nog wel de belangrijkste reden dat ik geen onkruidsproeier gebruik, is dat het geen knutsel project is. Een knutsel projectje op z'n tijd vind ik namelijk wel erg leuk.
      Still learning... Respect, ook voor de mensen die tegen beter weten in hun eigen koers trekken.

Comment

En als er een plantje is wat minder water wil ?
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Met een onkruidverdelger spuit en dat buizen systeem dat ik maakte, dan kan je dat doen. Toch? Of zie ik even iets niet... Maar misschien een nieuw topic maken, voordat we TS z'n topic kapen?
          Still learning... Respect, ook voor de mensen die tegen beter weten in hun eigen koers trekken.

Comment

Wat Bohica vraagt kan ik mij alleen maar achter stellen.
            Ben ook al eens aan het denken geweest over een topic hoe mensen met een beperking het beste en comfortabel kunnen kweken.
            Heb je al eentje geopend?????? Bohica
            gr

Comment

Nope, nog niet. Maar was wel van plan om een uitgebreider verhaaltje over mijn watergeef installatie te doen. (heb het ook een beetje druk deze dagen) Als jij er 1 opent, stuur me de linq dan maar via PM.

Comment

Wel, aangezien ik toch sowieso een kast zal moeten (laten) bouwen kan ik daar ook best een topic over maken denk ik. Maar eerst terug horen van Goudje...

Greetz,
                Thomas

Comment

Hoi Tomas

Had je al iets ge hoort van Goud ? hij was namelijk van de week online hier ?
                  Ik weet niet of je anders er op moet blijven wachten.
                  Goud is momenteel heel druk met allerlei zaken en dingen ik zal hem vandaag nog 1 keer een wats up doen
                  en je later laten weten hoe het zit en of het de moeite is om er op te wachten.

Gr Bellen en heb fijne Konings dag vandaag
                  God was never on your side..

Comment

Hoi again hoop dat je snel prive berichten kan sturen Goud heeft zijn spullen nog .
                    Ik zal even berichtje aan Jointjedraaien zelf doen zo da we weten per wanneer jij prive postjes kan sturen

Comment

Wat is er loos !!!!!!! Lol
                      Wil er iemand mn spulletjes kopen?
                      Ga je zeker geen spijt van krijgen.
                      Laat maar weten of je nog steeds de spullen wil kopen en dan weet ik zeker dat we er wel uit komen.
                      Ook zit er veel meer bij dan dat het in lijstje beschreven is.
                      Ik hoor het wel.

Groetjes Goudju

Comment

Yup, grote interesse en noodzaak. Kan ik nu al PM'n? Bedankt!

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Oorspronkelijk geplaatst door scipscon420
                        beste TS,

suggestie:
                        mdf kast 1400x800x1700 met geisoleerde wanden en bodemplaat scrog gaas op 70 cm, binnenzijde kast mat wit afspuiten,lakken en poleisten, 5x30ltr of anders, 2x400/600watt nanolux/dimlux/gavita whatever you want, mh/hps gp+, wing, 1000/500m3 af/aanzuig capaciteit, smscom hybrid pro 4a, verwarming en bodem verwarming (kabel in fijnzand), (biobizz), je elektriciteit en regelapparatuur netjes voor elkaar en knallen maar,. ik denk dat je kids en missy daar ook blij van woorden,.(op termijn)

Fijne avond
                        Ok, ik snap de helft nog niet maar dit is geweldig! Bedankt voor de instructies...

Comment

Nope nog niet Thomas maar jd lees meestal rond 24 uur zijn pm berichten

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Thomas doe anders maar even berichtje aan mijn email adres dan geef ik da wel aan goud door

Ik gum binnen nu en 1 uur mijn adres weer weg
                          Last edited by belladonna; 29 April 2015, 22:35.

Comment

Een offerte voor alles nieuw op bestelling is handel en dat is hier niet toegelaten.
                            U lapt de regels van het forum aan uw laars.

Comment

Euh nee nee, geen handel. Advies, erg ERG welkom advies. Kan het moeilijk in mijn Brico gaan vragen, toch?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door belladonna View Post
                                Hoi again hoop dat je snel prive berichten kan sturen Goud heeft zijn spullen nog .
                                Ik zal even berichtje aan Jointjedraaien zelf doen zo da we weten per wanneer jij prive postjes kan sturen
                                Lees het volgende topic even door:

Automatisch toegevoegd na: 30 dagen en 20 berichten.
                                Gebruikersgroep: Members
                                Toegang tot de Marktplaats: Ja
                                Prive berichten sturen : Ja
                                Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
                                420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Bezig...
                                X