Re: Aankoop all-in-one groeikast
Ja, doe dat eens voor dan ?
Ga in een rolstoel zitten, en bouw even een kast in elkaar ?
@TS
Ik vind het ook wel een leuk kastje hoor, die Bonanza, net wat je zegt, hij is alleen 2x te duur eigenlijk.
Er kunnen inderdaad 4 plantjes in op 60x60cm, en onder 250W zou het mogelijk moeten zijn daar een kleine 200gr per kweek (4 maanden) uit te halen, mits je een beetje groene vingers hebt, of als je wat meer ervaring hebt.
Als je gaat vaporizen verbruik je ook minder wiet dan dat je het rookt.
Dat kan ook nog eens schelen.
Ik maak gebruik van scroggen (de plant op een horizontaal stuk gaas binden) en dan krijg ik 70x70 best vol met 2 plantjes.
60x60 is niet zo erg groot, en met cannabis kweken kom je eigenlijk altijd ruimte te kort.
Wil je eens de lamp upgraden, zul je een grotere kast nodig hebben.
Heb je meer wiet nodig in die 4 maanden, heb je een lamp van hoger wattage nodig.
400W op 80x80cm
600W op 120x120cm
Daarbij komt dus een wat groter kweekoppervlak, een iets groter filter en idem afzuiger.
0.7 gram per Watt moet geen probleem zijn als je geen gekke dingen doet.
Een tentje is ook geen doen vanuit een rolstoel denk ik, zo'n kast is dan net wat robuuster, daar kun je nog eens tegenaan rijden
Twee ruimtes zou nog beter zijn natuurlijk. Dan kun je de nieuwe al twee weken voor de oogst van de oude gaan zaaien.
Nooit ruimte genoeg heh
Een kast met een liftje, zodat je 'm kan laten zakken en omhoog zetten zou handig zijn.
Heb je geen Bob de Bouwer in je kennissenkring ?
Je kunt zo'n kast ook maken voor je nieuwe hobby 'cactuskweken' toch ?
Ja, doe dat eens voor dan ?
Ga in een rolstoel zitten, en bouw even een kast in elkaar ?
@TS
Ik vind het ook wel een leuk kastje hoor, die Bonanza, net wat je zegt, hij is alleen 2x te duur eigenlijk.
Er kunnen inderdaad 4 plantjes in op 60x60cm, en onder 250W zou het mogelijk moeten zijn daar een kleine 200gr per kweek (4 maanden) uit te halen, mits je een beetje groene vingers hebt, of als je wat meer ervaring hebt.
Als je gaat vaporizen verbruik je ook minder wiet dan dat je het rookt.
Dat kan ook nog eens schelen.
Ik maak gebruik van scroggen (de plant op een horizontaal stuk gaas binden) en dan krijg ik 70x70 best vol met 2 plantjes.
60x60 is niet zo erg groot, en met cannabis kweken kom je eigenlijk altijd ruimte te kort.
Wil je eens de lamp upgraden, zul je een grotere kast nodig hebben.
Heb je meer wiet nodig in die 4 maanden, heb je een lamp van hoger wattage nodig.
400W op 80x80cm
600W op 120x120cm
Daarbij komt dus een wat groter kweekoppervlak, een iets groter filter en idem afzuiger.
0.7 gram per Watt moet geen probleem zijn als je geen gekke dingen doet.
Een tentje is ook geen doen vanuit een rolstoel denk ik, zo'n kast is dan net wat robuuster, daar kun je nog eens tegenaan rijden
Twee ruimtes zou nog beter zijn natuurlijk. Dan kun je de nieuwe al twee weken voor de oogst van de oude gaan zaaien.
Nooit ruimte genoeg heh
Een kast met een liftje, zodat je 'm kan laten zakken en omhoog zetten zou handig zijn.
Heb je geen Bob de Bouwer in je kennissenkring ?
Je kunt zo'n kast ook maken voor je nieuwe hobby 'cactuskweken' toch ?
Comment