Bij deze hier mijn kweekruimte en wat uitleg. Voor mij was het in het begin zoeken en knutselen voor ik kon beginnen. maar zit nu 3 weken in bloei en denk dat het werkt. Ik ben nog een beginner dus comentaar of positieve kritiek kan ik zeker verdragen zolang het mijn oogst maar ten goede komt
Het ziet er wat rommelig uit, een vast montage volgt...
foto 1 en 2 afzuiging en filter
foto 3 en 4 ballast en schakelklok enz
foto 5, 6 en 7 verwarming, alu flex buis loopt in een bak met water. Aan de onderkant van die buis, het gedeelte die in het water ligt, zijn gaten geprikt. In die buis ligt een handdoek die steeds in het water ligt. Op deze manier heb ik steeds een lv van 45 max 50% + kan ik er ook mijn flessen voeding erbijleggen die op die manier op temperatuur blijft.
foto 8 en 9 het voorlopige resultaat na 3 weken bloei
Het ziet er wat rommelig uit, een vast montage volgt...
foto 1 en 2 afzuiging en filter
foto 3 en 4 ballast en schakelklok enz
foto 5, 6 en 7 verwarming, alu flex buis loopt in een bak met water. Aan de onderkant van die buis, het gedeelte die in het water ligt, zijn gaten geprikt. In die buis ligt een handdoek die steeds in het water ligt. Op deze manier heb ik steeds een lv van 45 max 50% + kan ik er ook mijn flessen voeding erbijleggen die op die manier op temperatuur blijft.
foto 8 en 9 het voorlopige resultaat na 3 weken bloei
Comment