Dankzij de hulp van forumlid Faach Viechuur is er nu een handige stroomkosten calculator.
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Energie verbruik calculator
Collapse
Dit is een Sticky topic.
X
X
-
Energie verbruik calculator
Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl -
Re: Energie verbruik calculator
Er missen nog een paar if (x == null) denk ik...
Als je niets invult bij licht, krijg je: Warning: Division by zero in /home/jd/domains/jointjedraaien.nl/public_html/cannabisforum/calculator/resultaat.php on line 158
En het ziet er wat kaal uit...maar da's gewoon wat gezever van mij.
Comment
-
Thanks, zulke "zeverts" hebben we juist nodig
Hij rekent het totaal aantal dagen uit, aan de hand van de groei- en bloei periode. Leek mij het meest logisch voor een kweekronde.
Maar als dat nu niet ingevuld is, laat hij geen vage melding meer zien, maar laat hij 0 dagen zien voor de kosten per dag.
Anders wordt de berekening te vaag/complex: als bloei en groei is ingevuld dan dagen optellen; anders is het aantal dagen de hoogste waarde van de "overige" .
Heb het aangepast, en update naar Jointjedraaien gestuurd.
Hij wil de boel waarschijnlijk nog een beetje qua uiterlijk pimpen, en eventueel nog in de site "integreren", dus dat komt ook nog goed denk ik
Ik hoop in ieder geval dat het een leuke toevoeging op de site is.
Hopelijk trekt het ook nog een keer een of twee nieuwe bezoekers aan, van mensen die op zo'n calculator zoeken via Google.
.Last edited by Faach Viechuur; 19 May 2015, 11:12.
Comment
-
Er zweven ook nog hier en daar wel wat excel bestandjes met de zelfde functionaliteit rond. (heb er zelf ook ooit 1 gebouwd) Die kon je opslaan/bewaren en direct delen met mede kwekers. Ook erg handig.
Verders: erg handig/nuttig voor op JD.Still learning... Respect, ook voor de mensen die tegen beter weten in hun eigen koers trekken.
Comment
-
Ik heb de pagina van de stroomkosten calculator aangevuld met relevante links en informatie.
Heeft iemand nog een idee om deze pagina aan te vullen met informatie of links naar specifieke topics?Veel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl
Comment
Comment