Hoi, ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met de Adjust-a-Wings met EN zonder super spreader. Ik gebruik die wings nu een jaar en die dingen hebben zich wel bewezen mits je de echte koopt en geen goedkope Chinese rotzooi Met die super spreader kun je de lamp dichter (tot 30 cm) op het bladerdek zetten doordat die spreader hitte blokkeert, de hotspot elimineert en het licht gelijker verdeelt. Ik zou het deze keer eens zonder super spreader willen proberen want ik lees op veel andere forums dat dat ding waardeloos is maar ik heb er toch een dubbel gevoel bij. Ik heb het idee dat het vrij nauw luistert hoe je de wing instelt en of het ding helemaal waterpas hangt. Het ding is vast niet voor Jan Lul ontworpen. Wat zijn jullie ervaringen? Vorige keer had ik bijna 0.7g/watt met spreader. Hoofdtoppen geknakt, geen scrogg, 9 planten op 120x120 cm,600W HPS. Adjust-a-Wing Avenger.
Bvd.
Hier nog ff een plaatje hoe t erbij staat bij mij. Gewoon zomaar. 2 weken terug de 12/12 switch gemaakt. Groeit allemaal prima
Capture.jpg
Bvd.
Hier nog ff een plaatje hoe t erbij staat bij mij. Gewoon zomaar. 2 weken terug de 12/12 switch gemaakt. Groeit allemaal prima
Capture.jpg
Comment