Hallo!
na een paar kweekjes in een bergruimte besloten om zelf n kast te bouwen.
(buiten)afmetingen 2x0,75x2,2
waarvan 1,5x0,75x2,2 bloei- en 0,5x0,75x0,9 groei ruimte.
zo heb ik bog n kastje boven de groeikamer voor het elektrisch gedeelte en de afzuiger
en onderaan nog n bergplaats en luchtkamer voor de luchtinlaat van groei en bloeikamer ( ik wil kijken of ik hier mss een verwarming kan gebruiken van een broedmachine of n kleine serre verwarming , om n aangenaam luchtje te krijgen voor ze)
Geisoleerd en met grondzeil erin, kast is zo goed als klaar,
Maar voorlopig aan het wachten op wat bouwmaterialen om em af te krijgen zodat ik me dan met het elektrisch gedeelte kan bezighouden
ik zal m voorzien van 4x tl voor de groei en 400 hps in bloei
voor m'n groeikamer moet ik nog ff rondkijken voor n geschikte afzuiger , in de bloei ruimte zitk momenteel met n 600m3 afzuiger (veel te groot, is n verkeerde levering, ik had m gerekend op 400m3)
maar mss kan ik hier met behulp van n dimmer hem wat zachter laten draaien
ik probeer hier wat foto's op te krijgen
grts
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg
Bij deze..
na een paar kweekjes in een bergruimte besloten om zelf n kast te bouwen.
(buiten)afmetingen 2x0,75x2,2
waarvan 1,5x0,75x2,2 bloei- en 0,5x0,75x0,9 groei ruimte.
zo heb ik bog n kastje boven de groeikamer voor het elektrisch gedeelte en de afzuiger
en onderaan nog n bergplaats en luchtkamer voor de luchtinlaat van groei en bloeikamer ( ik wil kijken of ik hier mss een verwarming kan gebruiken van een broedmachine of n kleine serre verwarming , om n aangenaam luchtje te krijgen voor ze)
Geisoleerd en met grondzeil erin, kast is zo goed als klaar,
Maar voorlopig aan het wachten op wat bouwmaterialen om em af te krijgen zodat ik me dan met het elektrisch gedeelte kan bezighouden
ik zal m voorzien van 4x tl voor de groei en 400 hps in bloei
voor m'n groeikamer moet ik nog ff rondkijken voor n geschikte afzuiger , in de bloei ruimte zitk momenteel met n 600m3 afzuiger (veel te groot, is n verkeerde levering, ik had m gerekend op 400m3)
maar mss kan ik hier met behulp van n dimmer hem wat zachter laten draaien
ik probeer hier wat foto's op te krijgen
grts
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
image.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpgimage.jpg
Bij deze..
Comment