Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HPS lamp aansluiten

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

HPS lamp aansluiten

Korting op 420shop
    Ik heb nu dus een 150 watt HPS lamp, spiegelkap, VSA, Davin DV12 en 5meter aan 1,5mm stroomkabel + stekker. Nou was mijn vraag omdat ik geen verstand heb van electra en ik dus niet mijn huis in de brand wil steken. Is het handig/aan te raden om alles te laten aansluiten door een goede vriend van me die electricien is.
    En misschien een domme vraag maar weet hij wel hoe dit moet? Ik neem aan dat ze op de electra opleiding niet word geleerd hoe je een wietkast aan moet sluiten?
    sigpic- Don't kill my high because you're low.

Re: HPS lamp aansluiten

Normaal zal die dat wel goed kunnen , staat ook schema op de ballast van de fabrikant hoe je zoiets aansluit normaal . En de aarding op de zijkant met schroefje niet vergeten .

Grtjs
    Geniet nooit met mate !

Comment

Lekker zelf doen. Is geen hogere wiskunde. Ff inlezen. Iemand erbij halen is weer extra risico. Automatische brandblusser boven je toko voor extra veiligheid , al heb je die met de davin al redelijk uitgesloten. Suc6. Gr JB
      Keep em green

Comment

Zolang hij van de meter afblijft is alles ok zou ik zeggen.
        Handen in de lucht en groeten aan je tante...

Comment

Ik lees overal dat je het aan de 'experts' moet overlaten want die kunnen alles nameten enzo en dan hoor ik dat ik het zelf moet doen Ik weet niet eens aan welke kant van de fitting welke kleur moet

Comment

Zolang je ik weet het niet blijft roepen, kom je er ook niet achter. Beetje wilskracht en fanatiekisme en je komt een heel eind. Gaat over 150 watt. Das micro. Kan je een hele hoop over vinden van het aansluiten. Hint hint. Suc6. Gr JB
            Keep em green

Comment

Klinkt alsof iemand hier er wel het een of ander over weet Als ik me inlees en alles in mekaar zet, er vervolgens fotos maak.
              En op deze topic post, kun jij me dan zeggen of ik alles kan laten lopen en vervolgens veilig kan slapen ?

Comment

Geen probleem. Dan nog niet de stekker erin doen. Eerst ff foto's showen. Scheelt je misschien weer een loopje naar de meterkast. Toi toi toi. Gr JB
                Keep em green

Comment

Zal ik doen, bedankt! Weinig tijd momenteel dus zal vrijdag of dit weekend worden.

Comment

Ik heb Tv, hoe werktie ?

Welke heb je dan ??
                    Het is toch onmogelijk gericht antwoord te geven als jij geen info geeft ?

Heb je al op de zijkant of bovenkant gekeken ?
                    Normaal staat daar een schemaatje hoe je zo'n ding aansluit.

En als je even zoekt op JD kom je diverse topics tegen over het aansluiten van een VSA, bijvoorbeeld deze: 150W aansluiten
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Je hebt op je VSA een teken staan dat staat voor je lamp ,daar dien je die op aan te sluiten.
                      De andere aansluiting zijn twee letters ,die dienen voor de stroom toevoer op aan te sluiten.
                      Je hebt een aarding van je kap die je ook op de aarding bijlegt van de stroomtoevoer op de VSA.
                      Anders eens een foto nemen van de aansluiting en dan duiden we jou wel aan wat waar moet

Comment

Vergeet NIET de blauwe folie van de spiegelkap te halen.

Comment

@QNQ, er staat inderdaad een schema oo maar dat zegt mij helemaal niks om eerlikk tezijn, maar die topic die je aangeeft is dezelfde lamp als de mijne. bedankt! nu kan ik die nadoen.

@PotHead Sativa, ik ben momenteel niet thuis tot vrijdag dus dan ga ik eens uitvogele hoe het in mekaar moet komen te zitten en zal gelijk fotos plaatsen.

@rxxx, dit was ik inderdaad van plan zodra ik van start zou gaan, je klinkt alleen nogal schokkend. Waarom is dit zo noodzakelijk??

Comment

Da's n plastic folie die gaat smelten en kan gaan druppelen
                            En stinken! Gebeurde mij ook de eerste keer hahaha.

Comment

Eindelijk thuis en ben meteen aan de slag gegaan! Graag reacties of het zo hoort of niet
                              image1 (4).jpgimage2.jpgimage3.jpg

Comment

Bezig...
                              X