Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
aansluiting ballast
Collapse
X
-
Last edited by FlintStoned; 15 November 2015, 14:34.
-
Re: aansluiting ballast
Ik had nog een vraag, maar om geen nieuwe topic te starten ga ik hem hier stellen
hoe weet je of een ballast stuk is of werkt?
ik heb alles aangesloten en het werkt, maar had even ervoor tijdens het uittesten met men stomme kop de stekker ingestoken zonder dat het uiteinde op de lamp aangesloten was en de puntjes hadden elkaar even geraakt. Ik hoorde het even vonken, maar er was geen kortsluiting in huis want alles bleef werken in huis. Was ff schrikken nZou het effect gehad hebben op de ballast?
nu zit de lampenkap en lamp eraan vast en start die mooi op, maar wil toch weer even zeker zijn
groeten
Comment
-
Re: aansluiting ballast
Sorry dat ik het zeg, maar je verhaal van de rakende draadjes is geeft een heel onbekwame indruk. Wie steekt nu de stekker van de ballast in het stopcontact zonder dat de lampkap is aangesloten? Je hebt duidelijk een gebrek aan inzicht in veiligheid...
Ik hoop voor je medebewoners en buren dat je weedfantasie goed afloopt. Maar eerlijk gezegd is zo onbekwaam en onbewust omgaan met elektriciteit heel dom. Je moet duidelijk veel meer lezen over kweken en veiligheid.Handen in de lucht en groeten aan je tante...
Comment
Comment