Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help! - moordweer voor mijn plantjes!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help! - moordweer voor mijn plantjes!

    Korting op 420shop
    Beneden in mijn living is het lekker fris, maar boven is alles zo verschrikkelijk warm, mijn hokje is boven, niet op't zolder, want daar is het nog warmer, alles draait nu op volle touren, en ik zit met een inlaat en een cooltube, maar het is binnen ook warm, dus word de warme lucht van binnen gewoon mijn hokje ingezogen, is er iets dat ik kan doen om het kouder te maken?

    Of beter gezegd, hebben jullie daar ook zo veel last van?De temperatuur heeft een triest record gebroken, ze is opgelopen tot 36 (!!!) graden, normaal is alles maximum 28 graden, wat kan ik nu doen?
    Ik overweeg van een airco te kopen....
    -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

    #2
    Re: Help! - moordweer voor mijn plantjes!

    36 is inderdaad teveel.

    Wat je kunt doen, ik weet niet wat voor 'n soort inlaat je hebt, maar je zou er een slang aan kunnen hangen, die van de koelste ruimte / buiten of komt.
    [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

    Comment


      #3
      Re: Help! - moordweer voor mijn plantjes!

      Ja inderdaad, maar ik vrees dat het moeilijk gaat worden zo, de inlaat is aangesloten op het ventilatiegat in m'n deur, en zo'n darm door mijn huis leggen gaat nie lukken, ook al omdat het een beetje teveel gaat opvallen, misschien moet ik toch maar eens een airco overwegen, want voor te slapen in zo'n weer is het ook niet te doen.
      -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

      Comment


        #4
        Re: Help! - moordweer voor mijn plantjes!

        gat boren in het plafond en je inlaat van een verdiep lager laten komen!

        een airco is een te gekke aankoop vind ik persoonlijk...
        ik heb er ook wel 1 in gebruik maar die stond hier thuis toch maar!

        grtzzz

        Comment


          #5
          Re: Help! - moordweer voor mijn plantjes!

          S'nachts lamp laten branden .

          Comment


            #6
            Re: Help! - moordweer voor mijn plantjes!

            Oorspronkelijk geplaatst door haze'o'lator View Post
            gat boren in het plafond en je inlaat van een verdiep lager laten komen!

            een airco is een te gekke aankoop vind ik persoonlijk...
            ik heb er ook wel 1 in gebruik maar die stond hier thuis toch maar!

            grtzzz

            Gat boren in't plafond, lol!
            Er liggen betonnen petrels tussen de beneden en de boven van 15 cm dik, is echt geen optie vrees ik, toch bedankt.
            Maar aangezien de lucht van in de gang door de deur gezogen word is een airco mss toch nie zo slecht?Dan blijft de boven ook wa koel.
            Wel redelijk veel geld, ik dacht 500 euro ofzo, t'zal nie voor van't jaar zijn.


            Hoe bedoel je Robba?
            S'nachts lamp laten branden, in mijn hok toch niet?
            Of bedoel je op de gang, wat gaat dat uitmaken toch?
            -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

            Comment


              #7
              Re: Help! - moordweer voor mijn plantjes!

              Jawel in je hok, je laat je lampen branden tijdens de koelste uren (dus snachts, bij mij is het van 19uur tot 07uur)

              Comment


                #8
                Re: Help! - moordweer voor mijn plantjes!

                ja mijn lampen branden altijd snachts. Tis voor nachttarief g en ja het scheelt wel in graden . Het nadeel is dat ik mn vensterraam niet kan opendoen om frisse lucht binnen te halen. Maar ik los da wel op.
                grtz

                Comment


                  #9
                  Re: Help! - moordweer voor mijn plantjes!

                  Ah zo ja, ok, k'was nie mee, sorry.

                  Ja, dat zou inderdaad al wat kunnen schelen, merci voor de tip, ik zal mijn lichtcyclus de volgende ronde aanpassen, nu gaan ze aan om 4 uur, ik ga het verzetten naar 6 of 7 uur de volgende keer, dank u mensen!
                  -"We learn more by looking for the answer to a question and not finding it, then we do from learning the answer itself."

                  Comment


                    #10
                    Re: Help! - moordweer voor mijn plantjes!

                    Maar ik vrees toch, dat het geen 10 graden gaat afkoelen hoor!

                    Extra torenventilatoren mss? Kunnen voor een verfrissende briesje zorgen ...

                    In de Aldi gaan er zaterdag staan voor €24,99, en ze maken wel degelijk het verschil ...
                    sigpic

                    Comment


                      #11
                      Re: Help! - moordweer voor mijn plantjes!

                      heb er zo 1 gekocht en het ding werk goed! als ik hem op volle toeren laat draaien zit ik met een temp van 23gr dus ik heb nog wel wat overschot....

                      grtzzz

                      Comment


                        #12
                        Re: Help! - moordweer voor mijn plantjes!

                        Kijk, waar die gekke aldi wel niet goed voor is!
                        [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                        Comment

                        Bezig...
                        X