hoi,
ik heb een vraagje mbt het kopen van een kweektent.
Helaas woon ik in spanje dus kan ik niet bij elke shop bestellen, niet elke shop verstuurd naar spanje.
Nu heb ik geen ervaring met het binnen kweken ( staan hier wel wat plantjes te bakken in de zon) en zoek ik een tentje.
Ik heb deze gezien
Secret Jardin 120-120-200 cm met Wings Avenger
Kweektent Secret Jardin, Box Silent Air 500M3,Carboriginal 500M3,Fancontroller met Termostaat,Combideck 127mm 3 meter, Slangklem 2x,Philips VSA 600Watt,Philips Bulb 600Watt (Bloei), Wings Avenger met Spreader, Relaiskast 2x600Watt,Stroomdraad 5 meter 3x1,5mmq,Aansluitsnoer 2 meter,Termo/Hygro Meter, Klemventilator Brons, Prijs: € 785,00
Kan iemand mij advies geven over deze set?
Is het compleet en zijn de onderdelen goed genoeg, en de prijs niet te duur?
Iemand ervaring met Growcenter-noord?
Alvast bedankt voor de moeite
ik heb een vraagje mbt het kopen van een kweektent.
Helaas woon ik in spanje dus kan ik niet bij elke shop bestellen, niet elke shop verstuurd naar spanje.
Nu heb ik geen ervaring met het binnen kweken ( staan hier wel wat plantjes te bakken in de zon) en zoek ik een tentje.
Ik heb deze gezien
Secret Jardin 120-120-200 cm met Wings Avenger
Kweektent Secret Jardin, Box Silent Air 500M3,Carboriginal 500M3,Fancontroller met Termostaat,Combideck 127mm 3 meter, Slangklem 2x,Philips VSA 600Watt,Philips Bulb 600Watt (Bloei), Wings Avenger met Spreader, Relaiskast 2x600Watt,Stroomdraad 5 meter 3x1,5mmq,Aansluitsnoer 2 meter,Termo/Hygro Meter, Klemventilator Brons, Prijs: € 785,00
Kan iemand mij advies geven over deze set?
Is het compleet en zijn de onderdelen goed genoeg, en de prijs niet te duur?
Iemand ervaring met Growcenter-noord?
Alvast bedankt voor de moeite
Comment