Ik zal zijn vraag iets specifieker stellen gezien ik geen reacties hierop gekregen heb.
Ik wil graag een secret jardin 80x80x160 aan gaan schaffen met een cooltube erin maar zit even met de volgende vraagjes.
Heb ik bij deze tent dan 1,2 of 3 ventilatoren nodig.
1 voor het aanleveren van verse lucht van de tent.
1 voor het aanvoeren van koele lucht voor de koeltube.
1 voor het afvoeren van warme gebruikte lucht.
Moeten de twee dezelfde capaciteit hebben die de lucht verversen van de tent of dient de afvoer groter te zijn dan de aanvoer?
Of kan ik beter gebruik maken van de onderdruk en gebruik maken van een passieve luchttoevoer?
Luchtbevochtiger is aan te raden denk ik, als er een 400watt lamp in ga hangen kan de lucht redelijk vocht arm worden denk ik zo?
Ik wil graag een secret jardin 80x80x160 aan gaan schaffen met een cooltube erin maar zit even met de volgende vraagjes.
Heb ik bij deze tent dan 1,2 of 3 ventilatoren nodig.
1 voor het aanleveren van verse lucht van de tent.
1 voor het aanvoeren van koele lucht voor de koeltube.
1 voor het afvoeren van warme gebruikte lucht.
Moeten de twee dezelfde capaciteit hebben die de lucht verversen van de tent of dient de afvoer groter te zijn dan de aanvoer?
Of kan ik beter gebruik maken van de onderdruk en gebruik maken van een passieve luchttoevoer?
Luchtbevochtiger is aan te raden denk ik, als er een 400watt lamp in ga hangen kan de lucht redelijk vocht arm worden denk ik zo?
Comment