Beste mede kwekers,
Zouden jullie mijn opstelling kunnen checken, de aarlekschakelaar is inmiddels als 4 keer overgegaan. Ik ben ten einde raad
Allereerst mijn kweekopzetje voor binnen:
Kweektent silverbox 1x1x1,80
400 watt HPS set: (ballast: Mari-1/A HQ300 NG 400ZT),
Diamond reflector voor 400 watt met philips bulb (Master son T pia 400 watt)
220-360m3 afzuiging met 125cm koolstoffilter
Actieve aanvoer 125 m3
Brons fan (voor in tent)
Tijdschakelaar
Geen relais
Voor het kweken van 5 white widow planten
Ik ben tegen het volgende probleem aangelopen: Nadat ik gisteren mijn volledige tent had geinstaleerd en me electra had aangesloten wilde de lamp maar niet opstarten. De ballast maakt een zoemend geluid zoals het hoort en de lamp brande heel lichtjes. Alles is geaard aangesloten zonder relais tussen de tijdschakelaar en de lamp. Ik heb de bedrading meerdere malen langs gelopen maar kom er maar niet achter waar het probleem zit?
Is mijn ballast niet groot genoeg?
Weten jullie misschien wat er mis is met mijn opzet?
Alvast bedankt
Zouden jullie mijn opstelling kunnen checken, de aarlekschakelaar is inmiddels als 4 keer overgegaan. Ik ben ten einde raad
Allereerst mijn kweekopzetje voor binnen:
Kweektent silverbox 1x1x1,80
400 watt HPS set: (ballast: Mari-1/A HQ300 NG 400ZT),
Diamond reflector voor 400 watt met philips bulb (Master son T pia 400 watt)
220-360m3 afzuiging met 125cm koolstoffilter
Actieve aanvoer 125 m3
Brons fan (voor in tent)
Tijdschakelaar
Geen relais
Voor het kweken van 5 white widow planten
Ik ben tegen het volgende probleem aangelopen: Nadat ik gisteren mijn volledige tent had geinstaleerd en me electra had aangesloten wilde de lamp maar niet opstarten. De ballast maakt een zoemend geluid zoals het hoort en de lamp brande heel lichtjes. Alles is geaard aangesloten zonder relais tussen de tijdschakelaar en de lamp. Ik heb de bedrading meerdere malen langs gelopen maar kom er maar niet achter waar het probleem zit?
Is mijn ballast niet groot genoeg?
Weten jullie misschien wat er mis is met mijn opzet?
Alvast bedankt
Comment