Wat hier beschreven staat is bedoeld om het electraverhaal(in eerste instantie voor mezelf) wat eenvoudiger en begrijpbaar te maken,omdat ik er van uit ga dat veel mensen de lamp en afzuiging op dezelfde manier aangeleverd krijgen, heb ik het hele proces van aansluiten met duidelijke foto's gevolgd, voor het resultaat van iets waar ik in eerste instantie niets van begreep gaat mijn dank naar degenen die getracht hebben mij hierin te helpen en dan in het bijzonder naar vale voor zijn duidelijk uitgelegde antwoorden op mijn vragen,dus...VALE...TNX!!!
Hieronder staat mijn originele vraag,
Het verloop van het vraag en antwoord kun je lezen in de hierop volgende posts en is zeker een aanrader dit ook te lezen!
En op pagina 2 uitleg en foto's over hoe ik de boel uiteindelijk aansluit.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed,weer iets lastigs.
Ik ben al zeg ik het zelf best een handige tante,
Maar van electra totaal geen kaas gegeten.
Een lamp indraaien lukt nog wel,maar de rest vindt ik maar eng spul en kom ik liever niet aan...maar een electricien vragen om mijn tentje aan te sluiten is ook niet echt een optie.
Dus de vraag is...HELP!!!
Zouden jullie a.u.b. willen antwoorden alsof je het tegen een kind van 3 hebt?Da's namelijk de enige manier om het mij uit te leggen.
Tnx alvast.
Oke wat ik heb,vsa met deze stekkers ;100_1713.jpg deze en die op de volgende foto.
De 1e stekker heb ik wel het juiste stopcontact voor,maar dan?
Hoe krijg ik dit;100_1698.jpgnaar dit100_1700.jpgen wat moet er dan evt nog tussen?(ik ben 3 jaar oud,niet vergeten)
Dan heb ik nog: dit100_1715.jpgen dit moet dan weer hier naartoe:100_1701.jpg
Zelfde vraag hoe en wat heb ik eventueel nog meer nodig?
Is dit uit te leggen?
Grts
Daniella.
Het was de bedoeling om de stekker op foto 1 zo te laten omdat ik er het juiste stopcontact voor had,maar wil toch een tijdschakelklok gebruiken,dus heb ik deze ook vervangen.
Hieronder staat mijn originele vraag,
Het verloop van het vraag en antwoord kun je lezen in de hierop volgende posts en is zeker een aanrader dit ook te lezen!
En op pagina 2 uitleg en foto's over hoe ik de boel uiteindelijk aansluit.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Goed,weer iets lastigs.
Ik ben al zeg ik het zelf best een handige tante,
Maar van electra totaal geen kaas gegeten.
Een lamp indraaien lukt nog wel,maar de rest vindt ik maar eng spul en kom ik liever niet aan...maar een electricien vragen om mijn tentje aan te sluiten is ook niet echt een optie.
Dus de vraag is...HELP!!!
Zouden jullie a.u.b. willen antwoorden alsof je het tegen een kind van 3 hebt?Da's namelijk de enige manier om het mij uit te leggen.
Tnx alvast.
Oke wat ik heb,vsa met deze stekkers ;100_1713.jpg deze en die op de volgende foto.
De 1e stekker heb ik wel het juiste stopcontact voor,maar dan?
Hoe krijg ik dit;100_1698.jpgnaar dit100_1700.jpgen wat moet er dan evt nog tussen?(ik ben 3 jaar oud,niet vergeten)
Dan heb ik nog: dit100_1715.jpgen dit moet dan weer hier naartoe:100_1701.jpg
Zelfde vraag hoe en wat heb ik eventueel nog meer nodig?
Is dit uit te leggen?
Grts
Daniella.
Het was de bedoeling om de stekker op foto 1 zo te laten omdat ik er het juiste stopcontact voor had,maar wil toch een tijdschakelklok gebruiken,dus heb ik deze ook vervangen.
Comment