Ik heb dan eindelijk de knoop door gehakt ik ga mijn zaden bestellen, het zijn geworden de Northern Lights #5 x Haze Gefeminiseerd. Ik heb heel wat gelezen wat films bekeken en hopenlijk nu kundig genoeg om het opvoeden van de lady's tot een goed einde te brengen, waarschijnlijk met heel veel ondersteuning van dit forum hahaha. Het enige waar ik over twijfel is het aanschaffen van de tent, ik weet dat ik een hombox xl wil maar waar hem aan te schaffen is nog een vraag. Op Ebay zijn de tenten namelijk aanzienlijk goedkoper als men ze compleet wil kopen, tenminste dat denk ik ik begrijp de omschrijving van de toebehoren niet , iemand van jullie die er meer wijs uit kan? http://cgi.ebay.nl/KOMPLETT-SET-Home...d=p3286.c0.m14?
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Kweektent aanschaf vragen
Collapse
X
-
Re: Kweektent aanschaf vragen
Als ik alles bekijk lijkt het erop dat het een homebox is INCLUSIEF alle benodigdheden voor een 600w systeem, dus ook inclusief de lamp en dergelijke
Artikelbeschreibung
Das ultimative Profi Set besteht aus folgenden Komponenten:
1x Homebox XL (120cm x 120cm x 200cm) ORIGINAL EastSide-Impex
1 x 600W Beleuchtungsset bestehend aus:
- E40 Lampenfassung
- Schraubensatz
1x Wachstumsleuchtmittel Venture Sunmaster 600W
2m Combiflexschlauch
1 x 2m Knotenkette
3 x Schlauchschellen
1 x Zeitschaltuhr Omnirex
zum optimalem Schalten der Beleuchtung
1 x Kabelset
1 x Kabel
4x S-Haken
sigpic
Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.
-
lijkt mij wel, anders zouden ze het niet als een pakket verkopen, ik zou me er niet al te druk om maken als je toch zoveel geld uit wilt geven, raad ik je toch sterker aan even met Alien contact op te nemen... dan heb je iig garantie en wordt het je in het nederlands uitgelegdsigpic
Kruimel um, draai um, steek um op en paas um door.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mr_3ppozz View Postlijkt mij wel, anders zouden ze het niet als een pakket verkopen, ik zou me er niet al te druk om maken als je toch zoveel geld uit wilt geven, raad ik je toch sterker aan even met Alien contact op te nemen... dan heb je iig garantie en wordt het je in het nederlands uitgelegd
Comment
-
Check es hun site daar staat alle uitleg bij.
en met een 600W komt er 26euro bij
Homebox XL Grow Tent 1.2 m2 Basic SetupDeze kit bevat alle belangrijke onderdelen voor een eigen kweekruimte:
1 Inbegrepen Homebox XL Grow Tent 1.2 m2
2 Inbegrepen Assimilatie Licht Systeem met Philips Son-t-pia + Lamp
3 Inbegrepen Ventilator Rvk 225 m3
4 Inbegrepen Bijhorende Koolstof Filter 160 kub
Deze kit bevat alle noodzakeljke elementen zoals een goede kweekruimte. Een degelijk licht systeem om je planten voor te groeien en mee af te bloeien. Een ventilator die warme en/of te vochtige lucht afzuigt en automatisch vervangt door verse co2 rijke lucht die binnenstroomt. Bijhorende koolstoffilter die ongewenste geuren verwijderd. Dit zijn de basisonderdelen waarover iedere kweker zou moeten beschikken.
Daarbij heb je nog een timer (relaisgestuurd) nodig voor je lamp en een ventilator en dan blazen met die handelQ. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?
A. The cop!
Comment
-
te eenvoudig, kijk eens op http://www.growshopalien.com/onlineshop/ onderaan links staat homebox.....zie verder staan ook complete sets..... hou er rekening mee dat ze ook nog moeten verzenden....sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!
Comment
-
Is zover ik zie een behoorlijk complete tent met ruim voldoende capaciteit voor 120x120,verlichting en afzuiging is goed passend voor die afmetingen.
Zelf zou ik liever iets meer betalen zodat ik ook weet dat ik achteraf niet naar duitsland hoef te mailen e.d. wanneer er wat niet klopt maar gewoon belletje kan doen naar de growshop waar je het aangeschaft hebt.
Maar is uiteraard jouw eigen keus,
Meet trouwens goed de plaats waar je hem wil zetten,ikzelf heb een 120x120,maar vind hem nu hij staat verrassend groot.
Grts
Daniella
Comment
-
Beetje late reactie,
Ik heb geen idee meer waar ik het zag staan. maar er werd op een site gewaarschuwd dat er namaaktenten in omloop waren, in hoeverre dit een hoax is, geen idee!
het KAN dus zo zijn, dat hier een neppert wordt aangeboden. gezien de vraagprijs denk ik dat niet.
plus, er moet nu verzonden worden naar Nederland, ik vraag me af wat je netto goedkoper bent.
Comment
-
hey je kan ook gewoon een mailtje sturen naar een online winkel en vragen of ze een goedkoop of uitgebreid pakket kunnen samen stellen! Qua geld maakt het vaak niet uit en weet je zeker dat je goede spullen krijgt ivm namaak en garantie enz...
Zelf ben ik niet echt van die ebay winkels in dit wereldje ! Verkopen namaak en in die witte tenten zitten giftige stoffen waardoor de plantjes dood gaan. Ook lijkt zo'n pakket via ebay heel wat maar toch kom je vaak nog veel dingen te kort. Ik heb zelf een pakket besteld bij grow electro en had echt binnen een paar uur een mailtje terug. Ook het verzenden en service was prima, binnen 3 dagen in huis en neutraal verpakt wat natuurlijk wel belangrijk is tegenover de buren
Laat maar weten wat je gedaan hebt en succes !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door lednov View PostBeetje late reactie,
Ik heb geen idee meer waar ik het zag staan. maar er werd op een site gewaarschuwd dat er namaaktenten in omloop waren, in hoeverre dit een hoax is, geen idee!
het KAN dus zo zijn, dat hier een neppert wordt aangeboden. gezien de vraagprijs denk ik dat niet.
plus, er moet nu verzonden worden naar Nederland, ik vraag me af wat je netto goedkoper bent.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vdb View Postindien gekocht bij een goede shop zou ik me er niet druk om maken, heb je waarschijnlijk een originele mee
Mij doos is anders en de sticker op de doos ook, en op het label in de tent staat ook iets heel anders dan China hoop niet dat het foute boel is
Comment
-
Is gewoon even een mailtje naar de makers van de originele homebox,met de vraag of ze leveren aan die growshop,
Zeg er even bij dat je twijfelt aan de echtheid van wat je gekocht hebt.
Wanneer het een nepper blijkt te zijn moet je de verkoper hierop aanspreken natuurlijk,en eventueel je geld terug eisen.
Zo zie je maar dat goedkoop ook duurkoop kan zijn.
Bij wie heb je de tent gekocht?
Grts
Daniella
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door misty71 View PostIs gewoon even een mailtje naar de makers van de originele homebox,met de vraag of ze leveren aan die growshop,
Zeg er even bij dat je twijfelt aan de echtheid van wat je gekocht hebt.
Wanneer het een nepper blijkt te zijn moet je de verkoper hierop aanspreken natuurlijk,en eventueel je geld terug eisen.
Zo zie je maar dat goedkoop ook duurkoop kan zijn.
Bij wie heb je de tent gekocht?
Grts
Daniella
Comment
Comment