Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
ligt er aan, ik heb een sli systeem ( 2 videokaarten) en als ik vol bezig ben op me pctje trek ik al bijna 650 watt. nu op strandby zal dat veel lager zijn of alleen met wat interneten maar 150 watt haal je denk wel
Gemiddelde computer verbruikt zo'n 200 watt, conform de consumentenbond. Maar er is nogal een verschil tussen een computer waar je ook wat mee surft, briefjes schrijft, oid. en computers die full 3D graphics moeten genereren. Dit verschil is al te voelen als je grafische games enige tijd speelt of 3D afbeeldingen laat renderen. Daarnaast nog wat leuke randapparatuur erbij en het blijkt toch een leuke stroomvreter te zijn.
Maar de grote stroomverbruikers zijn mooi in kaart gebracht: overzicht.
mensen heb schijt aan wat jullie hebben....is hier GEEN computer stroomdinges weet ik het.........
is gewoon een topic over stroom kosten en wat iemand heeft maakt mij niets uit....dus loop nu niet dat topic te verkr...... maak er zelf maar 1 aan dan..............
Zoals 2 waterbedden, 3 pc's en de tv die op 2 plaatsen de hele dag aanstaat?
Kosten vallen heel goed mee als je op nachttarief kweekt. Kost je een 12 euro per maand in de bloei, voor een 400 watter. Das echt niet op te sporen. Nachttarief bij electrabel is zo'n 8 cent per kWh.
Krachtens afgesloten convenanten geven de energieleveranciers op verzoek inlichtingen over het stroomverbruik aan Justitie. Er bestaat geen actieve inlichtingenplicht. Zwijgplicht voor in de wet genoemde beroepen (beter verwoord als verschoningsrecht) is voorbehouden aan advocaten, notarissen, medici en geestelijken. Een ander soort zwijgplicht (beter verwoord als geheimhoudingsplicht) kan ook bijvoorbeeld door werkgevers aan werknemers worden opgelegd om produktieprocessen geheim te houden of de inhoud van databanken richting derden geheim te houden.
Top van je berekening...heb ff zitten rekenen maar denk dat ik mn maand tarief maar omhoog moet krikken anders schrik ik me einde van het jaar de pleuris! Alsnog Thanx!
Comment