Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

VSA erg warm

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

VSA erg warm

Korting op 420shop
    Ik heb net mijn lamp maar eens getest, moest namelijk zelf nog de VSA er aan verbinden. Dit is wel gelukt maar nu is dat ding zo heet aan het worden, zou hem niet willen aanraken met mijn handen! Is dat normaal, ben als de dood dat dat ding in de fik zal vliegen .

Het trouwens een ELT voor een 600w lamp die er dan ook aan zit
    Last edited by momo86; 14 September 2009, 14:53.

Re: VSA erg warm

Je vsa kan idd behoorlijk warm worden. Plaats je vsa daarom ook nooit op een brandbaar oppervlak maar zet die op een tegel of iets anders wat brandvrij is.

Grtz

Comment

je kan het ook voorkomen door je vsa niet in je kweekruimte te plaatsen maar erbuiten naast je relais kast bijvoorbeeld

Comment

Oh gelukkig was al bang dat het foute boel was , durfde er nauwlijks nog in de buurt te komen hahaha. Hij stond al buiten mijn hok en heb hem nu op een tegel. Bedankt voor jullie reacties hoor
        Last edited by momo86; 14 September 2009, 19:11.

Comment

idd tegel is erg handig, doe ik ook.
          op een houten plankje schroeven is namelijk echt link vind ik persoonlijk.

Comment

mits je het houte plankje, inwikkeld met zilver folie

Comment

Plaats een rook melder in de buurt van je kastje mocht er dan wat gebeuren dan ben je er nog op tijd bij voor heel je huis af fik en zo duur zijn die dingen niet
              Suc6
              God was never on your side..

Comment

maarja wat heb je aan die rookmelder als je niet thuis bent ????
                koop een poederblusser zijn niet zo duur voor een 60 euro hebje er al een
                en dan bedoel ik een automatishe blusser voor de dwazen onderons

Comment

ik heb ook een nieuwe VSA gekocht van Philips en die worden helemaal niet zo warm
                  je voelt het wel , maar ik kan hem gerust vasthouden na 12 uur licht aan.

De goedkopere versies hebben een heel goedkoop platenpakket en dan krijg je veel warmte ontwikkeling, alle waar naar zn geld moet je maar rekenen.

en alu folie over een houten plankje maken ?? Yeah Right wat denk je dat de warmte doet onder de folie ?? juist lekker blijven hangen !! dus ook geen optie.
                  zet er dan een metalen plaat achter die voldoende oppervlakte heeft om de warmte af te voeren, alu folie doet dat namelijk veel veel veel minder.

ff naar de bouwmarkt gaan en een stukje van dat witte spul halen wat onbrandbaar is !! is veel safer en je kunt de VSA lekker aan je bord hangen!

Comment

[info]Topic verplaatst naar: De kweekruimte.
                    Grtz bobo[/info]

Comment

Ik zou een CO2 blusser kopen, rond de 100 euro per kg, maar die worden ook gebruikt bij computers en servers, en lijkt me niet schadelijk voor de plant.

Comment

mijne wordt ook echt heet, kan nie langer als 2 sec mijn vinger erop plaatsen. maakt ook een licht zoemend(buzzend) geluid

Comment

Bezig...
                        X