Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Assimilatie met leds bezien vanuit de natuurkunde

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Assimilatie met leds bezien vanuit de natuurkunde

Korting op 420shop
    Natuurkunde is een exacte wetenschap.

Het gedrag en de wisselwerking van materie en energie in ruimte en tijd is een voorwerp van studie in de natuurkunde. Ik beperk me in dit topic tot straling (van lichtenergie) en zijn interacties. De natuurkunde ontwikkelt wetenschappelijke methodes en gebruikt deze. Daarbij worden samenhangende en onderling vergelijkbare waarnemingen gedaan en tot een systeem van natuurkundige grootheden en eenheden bijeengebracht. Met hypotheses, experimenten, waarnemingen en metingen wordt getracht natuurkundige verborgen patronen te achterhalen. Deze worden samengevat in een natuurkundige theorie. Met zo'n theorie kan men nieuwe toetsingsexperimenten bedenken. Als de voorspelde uitkomsten inderdaad waargenomen worden, kan men de theorie verder uitbouwen. Blijken de voorspellingen onjuist, dan wordt de theorie bijgesteld of zelfs geheel verworpen en wordt een nieuwe theorie bedacht. Een verkeerde theorie kan door een experimentele weerlegging de wetenschap verder helpen met waarnemingen die anders nooit zouden zijn gedaan.

LedsXtreme
    Last edited by Xtreme; 30 September 2009, 11:29.

Re: Assimilatie met leds bezien vanuit de natuurku

Vroeg of laat mss

Ik geloof eerder in verschillende lichttechnologien.. Je denkt teveel wit zwart? Bovendien hoeveel is 'onvoldoende mate'? En geld die 'onvoldoende mate' dan voor iedereen?

Comment

Bezig...
    X