Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Revitalisor GREENLEAF

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Revitalisor GREENLEAF

Korting op 420shop

over dit product ben ik zeer tevreden voor mijn binnenkweek

het reinigt de lucht , bevochtigt de lucht , houd insecten weg van je plant , het verwijderd de geuren veel keure in olieen aankoop kost ongeveer 70 euro met 4 gratis flesjes olie reinigt de licht voor ongeveer 250 kubieke meter

geen andere producten meer zoals aparte bevochtiger , insecticiden , ontgeuringspray enkel dit product en alles is kant en klaar

enige dat je moet doen voor blijvend resultaat is om de 3 dagen water verversen en alles mlooi proper houden het gaat 50.000 draaiuren mee ongeveer dus goede investering

jullie mogen zelf ook altijd eigen comments toevoegen
    Last edited by killercore; 11 October 2009, 12:20.

Re: Revitalisor GREENLEAF

Mooi spul, wel redelijk prijzig vind ik, maar dan heb je ook wat.

Grtz

Comment

bevochtiger , ontgeuringspray, en incecticiden komen in totaalprijs veel duurder uit dan dit product

Comment

dit heb ik al eens gezien bij tellsell

Comment

jup...das een of andere...globe ofzo heet het. Had ik toen ook nog over nagedacht maar vraag me af of dat geen foefjes zijn van die tv-producten.
          Grtz $iR
          sigpic

Comment

heb namelijk dit gekocht op aanbeveling van growshop en bij mij werkt het inderdaad wel goed hele kweek geen overlast gehad van geur en vliegjes of andere insecten waren er ook niet meer in men kast waar ik bij men 1e kweek enorme last van had en qua bevochtiging is het ook heel goed dus wat wil je nog meer dan

Comment

een zak vol geld, of 2
              leuk dat je verder bleef gaan killer, ik dacht je nooit meer te zien! WB!!!
              Grtz $iR
              sigpic

Comment

bwa heb het even druk gehad maar ben er nu wel door so back to SCROLL trough the site and SCROGG in my yield xd
                Last edited by killercore; 13 October 2009, 17:48.

Comment

Bezig...
                X