Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
afzuiging : dampkap - afzuigkap - wasemkap
Collapse
X
-
Re: afzuiging : dampkap - afzuigkap - wasemkap
heey $ir dat ik hier nooit aan heb ged8 ghehehe
super idee alleen nog mooi uitwerken maar dat ijn we van jou wel gewend
dat je alles doorda8 doet en de voordelen tegen de nadelen opweegt
maar als je nou las hebt van veel lawaai en je gaat er een softbox voor maken dan
kan je die faom wat aan de binnen kant van de softbox is kopen bij de praxis of gamma daar heb ik het per m2 zien liggen voor volgens mij 10 euro
alleen de stroomkabels hoe je dat stekkertje hebt vastgemaakt ver8 ik wel mooier uitgewerkt
en voor de rest ziet er allemaal netjes uit komen we bij jou in je tentje koken gheheheh
ziet er top uit +1
mvg DH
Comment
-
http://jointjedraaien.nl/wietforum/s...7151#post97151
Op de derde foto zie je dat ik dampkapfilter over de uitlaat heb getrokken. Na een nachtje tobben heb ik deze aan de binnenkant van de kast gehangen (aan de luchtbrug) omdat ze volgens mij beter zuigt dan blaast De bedoeling van de dampkapfilter is vooral beestjes stoppen maar eventueel in de toekomst kan ze ook dienen om stuifmeel op te vangen en de bloeikast te vrijwaren van rondzwervend stuifmeel.
TIP: kit alles goed dicht, desnoods 2 keer. Een luchtin-/uitlaat is volgens mij de toegangspoort voor ongedierte!!!
Verder kun je dit soort van vettigheid makkelijk poetsen. Haal alles wat niet gewassen mag worden eraf en schrijf op waar je welk draadje losmaakt. Gooi daarna een bak vol met lauw water en een goeie schep wasproduct (om je kledij te wassen). Dash does the trick just fine in combi met wat vanish toestanden ofzo. Nachtje laten weken en de volgende dag goed oppoetsen. Ook goed voor de frietmand die je in de frituur dropt.
PAS OP!!!: wat dit precies is weet ik niet, maar op de laatste foto zie je een electrisch...ding. Volgens mij de transformator maar dit is echt antiek. Deze kan heel warm worden!!! Voorzie genoeg plek (bvb tussen de muur) en verwijder snelontvlambare materialen in de buurt.
Grtz $iRLast edited by SirSmokeAllot; 14 November 2009, 05:10.sigpic
Comment
Comment