deze aan te kopen. Echter heb ik hier enkele vragen bij. Gezien ik mij zorgen maak over het verbruik van de 400 of 600 Watt lampen zou ik deze willen vervangen door spiraal spaarlampen. Is dat aan te raden en gaat dit zomaar? Zo ja, welke koop ik dan het best en met welke wattages moet ik rekening houden. Plus op welke afstanden moet ik ze hangen?
Moet ik gewoon zoveel spaarlamp kopen zodat het overeenkomt met 400 of 600 Watt gloeilampen? En blijft de afstand hetzelfde?
Heeft het graden Kelvin van belang, dus koop ik best warm of cool white?
Dan nog een vraag over geurhinder op een appartement. Hoe kan ik deze het beste voorkomen met een kweektent als deze? Want ik veronderstel dat hier een uitlaat aan is, maar kan ik die naar buiten leiden of hoe werkt dat juist? Hoe kan ik dus zo goed mogelijk geurhinder voor de buren vermijden?
Alvast bedankt.
Groetjes
The Hazer
Moet ik gewoon zoveel spaarlamp kopen zodat het overeenkomt met 400 of 600 Watt gloeilampen? En blijft de afstand hetzelfde?
Heeft het graden Kelvin van belang, dus koop ik best warm of cool white?
Dan nog een vraag over geurhinder op een appartement. Hoe kan ik deze het beste voorkomen met een kweektent als deze? Want ik veronderstel dat hier een uitlaat aan is, maar kan ik die naar buiten leiden of hoe werkt dat juist? Hoe kan ik dus zo goed mogelijk geurhinder voor de buren vermijden?
Alvast bedankt.
Groetjes
The Hazer
Comment