Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

enkel passief lucht in?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    enkel passief lucht in?

    Korting op 420shop
    hoi ik heb even een vraagje,


    wat zijn de nadelen wanneer je een ruimte voorziet van enkel een actieve lucht in? Ik weet dat je last krijgt van geur buiten de ruimte maar daar moet ik me niet druk om maken, omdat er nooit vreemde mensen bij in de buurt komen. echter heb ik wel het probleem dat de afzuigmotor de vijverfolie van de grond omhoog zuigt waardoor de planten dreigen om te vallen.

    ik wil dus de motor aansluiten op de lucht in van het hokje. mag, kan dit?

    #2
    Re: enkel passief lucht in?

    dat mag en kan maar nutteloos in mijn ogen beter lucht uit opteren verse lucht wordt hier dan ook eveneens aangezogen door de buisfan die je hebt aangesloten op de uitgang van lucht doe je zoals jij het zegt dan heb je veel lucht in maar gaat overal buiten waar het kan kieren,spleten,... dus ongecontroleerde uitgang
    + je kan bij uitgang dan tevens een koolstoffilter monteren zodat je geen geurtjes hebt

    Comment


      #3
      Re: enkel passief lucht in?

      dus dit is een mogenlijkheid? naamloos.JPG

      Comment


        #4
        Re: enkel passief lucht in?

        zo gaat de koolstoffilter nooit zijn nut hebben beste doe je dan de afzuiging aan uitgang ipv ingang als je doet zoals op je pic gaat de lucht langs alle kanten er uit komen ook niet de bedoeling want dan is je koolstoffilter zo goed als nutteloos

        Comment

        Bezig...
        X